اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

عضویت 18 دستگاه اجرایی اردل در ستاد ساماندهی امور جوانان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان با عضویت 18 دستگاه کار خود را در شهرستان‌ها آغاز خواهد کرد.

عضویت 18 دستگاه اجرایی اردل در ستاد ساماندهی امور جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی تشنیزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اردل، اظهار داشت: دهه امامت و کرامت فرصت مناسبی برای تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی است که لازمه آن نگاه ویژه‌ به عید ولایت است.

وی مسئله ولایت و امامت را محور اعتقادات دینی و از ارزش‌های جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسئله غدیر فقط مسئله شیعه نسیت بلکه مسئله تمامی مسلمانان و تمام ادیان الهی است.

تشنیزی با اشاره به اهمیت عید غدیر، گفت: دهه امامت و ولایت یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی در طول سال است و تمامی نهادهای فرهنگی باید با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای معرفی مفهوم امامت و ولایت به تمامی اقشار جامعه، به‌خصوص تبیین آن برای قشر جوان بهره ببرند.

معاون توسعه نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حفظ دین اسلام در سایه استقرار امامت امیرالمومنین(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) در غدیرخم انجام گرفت، افزود: پس از واقعه غدیر و برگزیده شدن حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) نقشه دشمنان اسلام که شعارشان بی‌دینی و نابودی این دین مبین بود، نقش برآب شد.

وی دهه امامت و ولایت را فرصتی دانست تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین این جایگاه مهم اسلامی در جامعه گام برداشت، گفت: گسترش چشمگیر برنامه‌ها، افزایش صبغه معرفتی غدیر، طرح سیره امام علی(ع) به عنوان الگوی جامعه، مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه در برنامه‌ها و ایجاد شور و نشاط معنوی از دیگر اهداف عملیاتی این ستاد است.

تشنیزی بر ضرورت مشارکت تمامی قشرهای جامعه در برنامه‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس تدوین و اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده تا همه قشرها و آحاد مختلف جامعه در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مجری برای انجام امور مربوط به جوانان را مهم‌ترین هدف تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان برشمرد و گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان در هر شهرستان به ریاست فرماندار و با دبیری اداره ورزش و جوانان و عضویت 18 دستگاه و عضویت سه تن از اساتید صاحب نظر در امور جوانان کار خود را در شهرستان‌ها شروع خواهند کرد.

معاون توسعه نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تشکیل سه کمیته پیگیری اجرای مصوبات، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی پیرامون برگزاری مراسم بزرگداشت دهه امامت و ولایت، تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان و راهپیمایی 13 آبان از مهم‌ترین محورهای این نشست است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول