اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان:

غربی‌ها تحمل چند شبکه برون مرزی ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان گفت: بلوک غرب با وجود داشتن چند هزار رسانه و بوق‌های تبلیغاتی وابسته به خود برای کانالیزه کردن افکار عمومی جهان تحمل حضور چند شبکه برون مرزی ایران را ندارد.

غربی‌ها تحمل چند شبکه برون مرزی ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین محمدرضایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران دانشگاه جامع علمی و کاربردی اصفهان با اشاره به اینکه نکته قابل توجه اینکه بلوک غرب با وجود داشتن چند هزار رسانه و بوق‌های تبلیغاتی وابسته به خود برای کانالیزه کردن افکار عمومی جهان، تحمل حضور چند شبکه برون مرزی جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اظهار کرد: این نشان از تأثیرگذاری گفتمان جمهوری اسلامی ایران و استیصال آنها دارد که آنها را مجبور به چنین حرکت غیرحرفه‌ای کرده است.

وی قطع پخش 9 کانال تلویزیونی و 32 کانال رادیویی کشورمان را از شبکه ماهواره‌ای هاتبرد محکوم کرد و افزود: اقدام کشورهای اروپایی در اخلال و بستن برخی از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مغایر با اصول بین‌المللی و غیراخلاقی خواند و این عمل ناشیانه را ترس از مردم و بسیجیان غیور ایران دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان تاکید کرد: با غیراصولی و غیرقانونی خواندن این اقدام کودکانه غرب را که دستان پلید رژیم اشغالگر قدس و ایادی استکبار جهانی در آن دخیل است، محکوم کرده و آن را تشویش و اضطراب آنان از ترویج و توسعه فرهنگ ناب محمدی(ص)، فرهنگ جبهه و جنگ و تفکر بسیجی همچنین احیای ارزش‌های دینی می‌داند که در تعارض جدی با فرهنگ شنیع غربیان در مسخ ارزش‌ها و باورهای انسانی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: آمادگی همه بسیجیان و استفاده از تمامی امکانات و توانایی‌های مجموعه عظیم نظام اسلامی برای مقابله با این تهاجم گسترده تأکید می‌کند که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با توسعه، ترویج اندیشه، تفکر بسیجی و التزام به سنت‌های اسلامی و سنت‌های پسندیده اجتماعی و طراحی برنامه‌های مناسب و جلب و جذب جوانان به سوی معنویت همچنان به جهاد علیه ناهنجاری‌ها و معضلات اخلاقی و فرهنگی غرب ادامه داده و همچنان بر خشم و یأس جبهه کفر بیفزایند.

محمدرضایی ادعای کشورهای غربی در دفاع از جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان که همواره از آن به عنوان ابزاری برای فشار بر مخالفان خود سود جسته‌اند، پوشالی و دروغی دانست و اضافه کرد: بسیجیان ما همیشه هوشیار و آماده برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول