اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

فروش اینترنتی بلیت در خوزستان 520 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از افزایش 524 درصدی فروش اینترنتی بلیت در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

فروش اینترنتی بلیت در خوزستان 520 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان، سید محمد حسین مرعشی اظهار داشت: همچنین در این مدت شرکت‌های مجهز به فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در استان 38 درصد رشد داشته‌اند.

وی افزود: این اداره کل در راستای رسیدن به خدمات مذکور و با همکاری کانون انجمن‌های صنفی استان خوزستان در شش ماهه نخست سال 91 اقدام به جابه‌جایی 5 هزار و 940 نفر مسافر از طریق فروش اینترنتی بلیت کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان فروش اینترنتی بلیت را یکی از روش‌های نوین در ارایه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل مسافر دانست و گفت: با استفاده از این روش، مسافران می‌توانند بدون نیاز به حضور در پایانه‌ها و صرف وقت و هزینه‌های اضافی از طریق ‌اینترنت اقدام به انتخاب شرکت مسافربری دلخواه، ساعت حرکت، صندلی و در نهایت اقدام به خرید بلیت نمایند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول