اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفر محرمانه عباس به ترکیه/ تیراندازی به سمت اتوبوس حجاج فلسطینی در سینا

خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی از سفر محرمانه رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به آنکارا و دیدار وی با رئیس جمهور و نخست‌وزیر ترکیه خبر دادند.

سفر محرمانه عباس به ترکیه/ تیراندازی به سمت اتوبوس حجاج فلسطینی در سینا

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع فلسطینی گفتند که «محمود عباس» طی یک سفر محرمانه به آنکارا با «عبدالله گل» و «رجب طیب اردوغان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گفته این منابع بررسی پرونده آشتی ملی فلسطینیان، اوضاع سوریه و وضعیت آوارگان فلسطینی در این کشور از جمله محورهای بحث عباس با مقامات ترکیه بوده است.

بر اساس این گزارش عباس همچنین قصد ندارد امیر قطر را در سفر به غزه همراهی کند زیرا سفر عباس به غزه به منزل مشروعیت بخشی به حکومت حماس در غزه است.

حمله به اتوبوس حجاج فلسطینی در سینا

یک منبع در العریش گفت که عصر دیروز اتوبوس حجاج فلسطینی در العریش هدف تیراندازی گروه‌های مسلح قرار گرفت و طی آن یک زن فلسطینی زخمی شد.

«ماهر ابوصبحه» مسئول گذرگاه رفح در دولت منتخب فلسطین در غزه گفت: یکی از اتوبوس‌های حجاج در جریان تبادل تیراندازی بین گروه‌های مسلح و نیروهای ارتش مصر در شهر العریش واقع در شمال سینا، هدف گلوله قرار گرفت و شیشه اتوبوس شکسته شد و یک زن فلسطینی و فرزند وی به طور سطحی زخمی شدند و در همان مکان مورد معالجه قرار گرفتند.

از سوی دیگر افراد ناشناس مسلح به سمت یک دستگاه اتوبوس حامل حجاج فلسطینی که در جاده العریش-رفح در حرکت بود، تیراندازی کردند که در نتیجه آن یک مرد فلسطینی زخمی شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول