اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار هنر اصفهان خبر داد

حمایت مادی و معنوی تالار هنر از تولید آثار نمایشی با کیفیت

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: در فراخوانی از گروه‌های نمایشی اصفهان دعوت کرده‌ایم تا متون نمایشی خود را به این مرکز ارسال کنند که در صورت تایید از ساخت آنها حمایت جدی به عمل می‌آید.

حمایت مادی و معنوی تالار هنر از تولید آثار نمایشی با کیفیت

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد زیاد گروه‌های نمایشی در اصفهان و تعداد محدود سالن‌های اجرای تئاتر اظهار کرد: این مرکز تخصصی تئاتر و سینما برای استفاده از ظرفیت تمام گروه‌های نمایشی اصفهان و حمایت بیشتر از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی طی فراخوانی از کلیه گروه‌های نمایشی دعوت نمود تا با ارسال متن به تالار هنر آمادگی خود برای تولید نمایش در نیمه اول سال 92 را اعلام نمایند.

وی افزود: هر متن پس از ارسال به تالار هنر توسط شورای بازخوانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تائید در این مرحله اثر نمایشی تولید شده وارد مرحله بازبینی خواهد شد.

مدیر تالار هنر اصفهان تاکید کرد: در مرحله بازبینی چنانچه شورای بازبینی تالار هنر  نمایش را از لحاظ فنی و محتوایی تائید نمود در نیمه اول سال 92 با گروه نمایشی قرارداد اجرای عموم بسته می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند متون خود را حداکثر تا 10 آبان ماه به امور آفرینش و اجرای تالار هنر اصفهان تحویل دهند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660882 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول