اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌شمالی:

خبرنگاران خراسان‌شمالی به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌شمالی گفت: خبرنگاران فعال این استان در دیدار مسئولان این استان با رهبر انقلاب حضور خواهند داشت.

خبرنگاران خراسان‌شمالی به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سهراب ابراهیمی عصر امروز در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه عکس میثاق با رهبری در گفت‌وگو خبرنگار فارس و جوان اظهار کرد: این دیدار در آینده نزدیک انجام خواهد شد و خبرنگاران خراسان‌شمالی نیز توفیق دیدار با معظم‌له را خواهند داشت.

وی افزود: این تصمیم اخیراً در نشست خبرنگاران با استاندار و معاونین ایشان مورد توافق قرار گرفت.

ابراهیمی در بخش دیگری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های خانه مطبوعات استان در سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی برپایی جشنواره میثاق با رهبری بود، افزود: به همین منظور جشنواره در چهار بخش مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون خبرنگاران و علاقه‌مندان استقبال خوبی را از جشنواره به عمل آوردند، افزود: آثار زیادی به این جشنواره رسیده که آخرین مهلت شرکت در این جشنواره نیز 30 مهر (فردا) خواهد بود.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان‌شمالی ادامه داد: طی روزهای آینده نمایشگاهی از عکس‌های سفر رهبری به خراسان‌شمالی و استقبال مردم از معظم‌له در استان برپا خواهد شد.

به گفته وی این جشنواره با محوریت خانه مطبوعات و کمک برخی از دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به استقبال گسترده مردم استان از رهبر انقلاب و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر یادآور شد: رسالت خبرنگاران نیز ثبت و ضبط این رویداد بوده که خبرنگاران نیز به شایستگی نقش خود را در این زمینه ایفاء کردند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول