اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: حمله به کشتی «استیل» دزدی دریایی است

خبرگزاری فارس: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی به کشتی امدادرسانی «استیل» به غزه در آب‌های ساحلی این شهر را دزدی دریایی و عربده‌کشی صهیونیست‌ها و جنایت علیه ملت فلسطین و فعالان صلح برشمرد.

حماس: حمله به کشتی «استیل» دزدی دریایی است

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، حماس در بیانیه‌ای حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کشتی «استیل» امدادرسانی به نوار غزه را محکوم کرد.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس در اظهاراتی گفت: تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سایه سکوت جهانی و محاصره غزه و نیز ارتکاب جنایت این رژیم علیه کشتی آزادی مرمره تاکیدی بر این است که رژیم اشغالگر همچنان برای ادامه محاصره غزه مصمم است و به هیچ یک از نداهای رسمی و مردمی برای لغو محاصره غزه اعتنا ندارد.

وی تاکید کرد: این تجاوزات و این جنایت‌ها باید انگیزه‌ای برای ارسال بیشتر کشتی‌ها و کاروان‌های فعالان صلح‌طلب به غزه و ضرورت تحرک منطقه‌ای و بین‌المللی رسمی و مردمی برای رفع محاصره غزه و پایان دادن به درد و رنج آنها باشد.

دو قایق جنگی اسرائیلی امروز کشتی استیل را محاصره کرده و از کاپیتان آن خواستند، کشتی را بازگرداند اما با مخالف وی مواجه شدند و این در حالی بود که کشتی همچنان در خارج از مرزهای منطقه‌ای آب‌های نوار غزه بود.

کشتی استیل به راه خود به سمت آب‌های نوار غزه ادامه داد و تا فاصله 38 مایلی سواحل غزه نزدیک شد اما نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی به آن یورش برده و کنترل آن را به دست گرفتند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول