اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی اصفهان خبر داد

افزایش قیمت خودرو نمایشگاه‌داران را با مشکل مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو شهرستان اصفهان گفت: افزایش قیمت خودرو، نمایشگاه‌داران را با مشکل مواجه کرده است.

افزایش قیمت خودرو نمایشگاه‌داران را با مشکل مواجه کرده است

مرتضی گل‌افشان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تورم اخیر قیمت خودرو سبب افت فروش شده است، اظهار داشت: بیشتر فروشندگان خودرو در اصفهان به دلیل اینکه با قیمت تصاعدی خودرو روبه‌رو بودیم، افت فروش داشتند و نتوانستند که فروش لازم را در روزهای اخیر داشته باشند.

وی ادامه داد: این افت کاذب که در تمامی فروشگاه‌های خودرو دیده می‌شود سبب شد تا به کار آنها لطمه وارد شده و بحران را در این شغل حکم‌فرما کند، به طوری که به دلیل این افزایش قیمت برخی از فروشندگان ما مجبور به تعطیل کردن محل کار خود شده‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی شهرستان اصفهان با اذعان بر اینکه نمایندگی‌های فروش از دیگر دلایل رکود در بازار فروش خودرو هستند، گفت: متأسفانه از زمانی که فروش خودرو در دست نمایندگی‌های مجاز افتاد دیگر مردم برای خرید به بنگاه‌ها مراجعه نمی‌کنند و این مسئله سبب شده تا فروش تا حد بالایی پایین بیاید.

وی افزود: از ابتدای سال تا یک ماهه اخیر با افزایش 10 درصدی در بخش خودرو روبه‌رو بودیم، اما این افزایش ناگهان به 20 تا 30 درصد رسید و بحرانی را در بخش خرید به وجود آورد.

گل‌افشان با بیان اینکه در اصفهان حدود 280 بنگاه فروش خودروی سبک و 200 بنگاه فروش خودروی سنگین وجود دارد، عنوان کرد: در بنگاه‌های فروش خودروی سبک که تعداد 280 بنگاه را شامل می‌شود اگر فروش به همین روال پیش رود تا پایان سال شاهد تعطیلی بیشتر بنگاه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: همچنین بخش خودروهای سنگین نیز شاهد خسارات فراوان بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو شهرستان اصفهان تنها راه علاج این موضوع را کاهش قیمت خودرو دانست و گفت: باید قیمت خودرو که روزهای اخیر با رشد روبه‌رو بود پایین بیاید تا توان خرید مردم بالا رفته در غیر این صورت توان مردم برای خرید نمی‌تواند پاسخگوی نیاز فروشندگان خودرو باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: در بخش خودروهای خارجی نیز با مشکل افزایش قیمت 30 تا 50 درصدی روبه‌رو بودیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول