اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ادامه درگیری‌های در بنی‌ولید لیبی/آمار تلفات به 19کشته و 140 زخمی رسید

خبرگزاری فارس: ادامه درگیری نیروهای وابسته به وزارت دفاع لیبی با شبه‌نظامیان طرفدار قذافی در اطراف شهر بنی‌ولید لیبی با کشته شدن دو تن و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر همراه بوده است.

ادامه درگیری‌های در بنی‌ولید لیبی/آمار تلفات به 19کشته و 140 زخمی رسید

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «الجزیره»، در ادامه بمباران شهر بنی‌ولید از سوی نیروهای سپر لیبی وابسته به ریاست ستاد مشترک ارتش لیبی که از چند هفته پیش تاکنون این شهر را در محاصره گرفته‌اند، دستکم۲ تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

«عبدالله المنصوری» مسئول بیمارستان بنی‌ولید که در 140 کیلومتری جنوب شرق طرابلس واقع شده است با تائید کشته شدن دو نفر در این بمباران تاکید کرد که یکی از دو کشته‌ها جوانی 13 ساله است و با توجه به ادامه بمباران خمپاره‌ای آمار تلفات افزایش خواهد یافت.

«سالم الوعر» فرمانده نظامی شهر بنی‌ولید در گفت‌وگو با الجزیره شمار کشته‌ها را ۵ تن اعلام و گفت: بیش از 40 منزل مسکونی نیز در حملات خمپاره‌ای و موشکی کاملا تخریب شده‌اند.

وی افزود: درگیری‌ها بین شبه‌نظامیان بنی‌ولید با نیروهای وابسته به وزارت دفاع لیبی که از انقلابیون مصراته هستند و در حومه شهر سنگر گرفته‌اند، همچنان ادامه دارد.

درگیری نیروهای سپر لیبی با شبه‌نظامیان هوادار قذافی در بنی‌ولید از چهارشنبه گذشته آغاز شده است که تاکنون نزدیک به 20 کشته و بیش از 100 زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول