اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع فلسطینی: امیر قطر و همسرش دوشنبه وارد غزه می‌شوند

خبرگزاری فارس: منابع آگاه فلسطینی تاکید کردند که امیر قطر به همراه همسرش روز دوشنبه در رأس هیئتی بلندپایه وارد غزه خواهند شد.

منابع فلسطینی: امیر قطر و همسرش دوشنبه وارد غزه می‌شوند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، قاهره اقدامات امنیتی لازم برای سفر امیر قطر و همسرش به غزه را انجام داده است و قرار است شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» به همراه شیخه موزه همسرش در رأس هیئتی بلندپایه دوشنبه وارد غزه شوند.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان اطلاعات قطر هفته گذشته در سفری به قاهره گفت‌وگوهای امنیتی درباره سفر هیئت قطری به غزه را انجام داده است.

این منابع گفتند که یک هیئت بلندپایه شامل وزراء و بازرگانان قطری به همراه امیر قطر به غزه سفر خواهند کرد و پیش‌بینی می‌شود که اجرای طرح‌های عظیم در نوار غزه را اعلام کنند.

بنابر این گزارش امیر قطر در نامه‌ای به «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی حماس از آنها خواسته است که وی را در سفر به غزه همراهی کنند اما تشکیلات خودگردان هنوز پاسخی به این درخواست آنها نداده است.

منابع فلسطینی همچنین گفتند که طرف اسرائیلی در جریان زمان سفر امیر قطر به غزه قرار گرفته است و هماهنگی بسیار بالایی بین طرف‌ها به منظور تضمین موفقیت سفر هیئت قطری وجود دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول