اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرعامل خبرگزاری فارس صورت پذیرفت

تجلیل از خبرنگاران فارس در اهر و ورزقان با عنوان خبرنگاران بحران

خبرگزاری فارس: در آئینی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد خبرگزاری فارس از خبرنگاران شهرستان‌های اهر و ورزقان به خاطر پوشش رسانه‌های مناسب و سریع زلزله ارسباران تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگاران فارس در اهر و ورزقان با عنوان خبرنگاران بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعدازظهر امروز در آئینی هشتمین اجلاس سراسری سرپرستان خبرگزاری فارس در مشهد که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این خبرگزاری در مشهد مقدس برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از احمد صفرزاده خبرنگار شهرستان ورزقان و حسن بالاگر خبرنگار شهرستان اهر به دلیل ارسال به موقع دقیق و سریع اخبار حادثه زلزله تقدیر کرد.

لوح  تقدیر و هدایای این خبرنگاران به نمایندگی از آنها به سرپرست خبرگزاری فارس در استان آذربایجان‌شرقی تحویل شد تا طی مراسمی به آنان اهدا شود.

در این آئین همچنین از تعدادی از سرپرستان برتر استانی خبرگزاری فارس در زمینه انعکاس اخبار تجلیل شد.

در زلزله بیست و یکم مرداد 6.2 ریشتری که در اهر و ورزقان در 5 هزار کیلومترمربع این مناطق رخ داد موجب کشته شدن 235 نفر از هموطنانمان و تخریب 318 روستا شد.

در این لوح تقدیر که به امضای مدیرعامل خبرگزاری فارس رسیده آمده است: عرصه خبر مجال حضور به هنگام، پرشور و آگاهانه خبرنگار در صحنه‌های گوناگون بحران است و دقیقاً در تلاقی این ارزش‌های حرفه‌ای است که «خبرنگاری بحران» شکل می‌گیرد.

اینجانب فرض می‌دانم که از تلألو تلاش و تحرک حرفه‌ای در عرصه پوشش رسانه‌ای زلزله اخیر آذربایجان قدردانی و تشکر کنم.

هشتمین اجلاس سرپرستان استانی خبرگزاری فارس از 26 مهرماه با میزبانی سرپرست خبرگزاری فارس از استان خراسان‌رضوی آغاز شده و تا 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول