اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وسترن انتخاباتی؛ مناظره دوم اوباما و رامنی در یک نگاه + اینفوگرافی

خبرگزاری فارس: دومین مناظره رامنی و اوباما نیز به مشکلات اقتصادی، مباحث حوزه انرژی و مالیات اختصاص یافت؛ هرچند که دیپلمات‌های کشته شده در لیبی هم بخشی از مناظره را به خود اختصاص دادند.

وسترن انتخاباتی؛ مناظره دوم اوباما و رامنی در یک نگاه + اینفوگرافی

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین مناظره میت رامنی و باراک اوباما، دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شرایطی برگزار شد که به اذعان بسیاری از تحلیلگران، مناظره اول را میت رامنی، کاندیدای جمهوری خواهان با عملکرد بهتر خود با پیروزی پشت سر گذارده بود.

دومین مناظره اوباما و رامنی که بیشتر به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، در واقع ادامه همان بحث‌های مناظره اول بود. دفاع اوباما از عملکرد خود و وعده‌های بهبود آتی از یکسو و انتقادات تند رامنی از سیاست‌های اوباما و ترسیم خطوط برنامه‌هایش، مهم‌ترین محور بحث‌ها را تشکیل می‌دادند.

اوباما که در این مناظره اندکی موفق‌تر از رامنی نشان داد، در مناظره قبل مقداری از برتری خود نسبت به رامنی را در آمارها از دست داد و به همین خاطر سعی کرد جواب‌های قاطع‌تری را به رامنی حواله کند و بعضا به چهره او خیره شده و بگوید که سخن او اشتباه یا گستاخانه است.

خبرگزاری فارس یک اینفوگرافی از مناظره دوم نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهیه کرده است که از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

 

برای مشاهده اینفوگرافی بر روی تصویر کلیک کنید

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول