اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود:

آبگرفتگی شهر ساری نیازمند تهیه طرح جامع شهری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: آبگرفتگی شهر ساری نیازمند تهیه طرح جامع شهری است.

آبگرفتگی شهر ساری نیازمند تهیه طرح جامع شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد دامادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای کشور ما شرایطی ایجاد کرده است تا بر ما مسلط شود.

وی مسئولان را به همدلی و تبعیت از فرامین رهبری دعوت کرد و ادامه داد: همدلی و یکپارچگی که در مردم کشور وجود همچون هشت سال دفاع مقدس بر دشمن پیروز می شویم.

*بحرانی دانستن شرایط کشور تفکر غلطی است

دامادی با اشاره به اینکه برخی مسئولان وضعیت کشور را خاص و بحرانی می‌دادند، تفکر غلطی است، تصریح کرد: تحریم محدودیت نیست بلکه سبب خلاقیت می‌شود.

وی اضافه کرد: دستیابی به انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی و نظامی ناشی از تحریم‌هایی بود که بر علیه کشور اعمال شد.

*هر کسی مسئول کار خودش باشد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولان در محافل سخنانی را مطرح می‌کنند که مرتبط با کارشان نیست، ابراز داشت: خطاب من به مسئولان است، از عالیترین مقام اجرایی استان و دیگر مسئولان، هرجا می‌نشینند حرف نزنند، هرکه مسئول کار خودش است، بعید می‌دانم کسی بتواند نماینده مجلس را زیر سئوال ببرد.

وی ادامه داد: هرکس به کار خود بپردازد تا خدای ناکرده بر خورد جدی صورت نگیرد.

دامادی خود را خدمتگذار مردم جامعه به ویژه ساری دانست و یادآور شد: تلاش من برای سازندگی کشور و استان است.

نماینده مردم ساری و میاندرود با تاکید بر سخنان رهبری، گفت: باید مدیریت داشته باشیم، بی‌تدبیری‌ها ما را به جای بدی می‌رساند.

این مسئول در جمع روسای ادارات شهرستان ساری متذکر شد: تدبیر شهرستان ساری در دست شما است، هرچه این جمع رشد کند توسعه مرکز استان به درستی صورت می‌گیرد.

*سیل اخیر تلنگری به مسئولان

دامادی سیل اخیر شرق و مرکز مازندران را تلنگری به مسئولان استانی و کشوری دانست و بیان داشت: سیل ساعت یک بامداد روز شنبه 22 مهر رخ داد تا ظهر آن روز هیچ مسئول کشوری از واقعه شرق و مرکز استان با خبر نبود.

وی ادامه داد: به راحتی مسئولان استانی سیل ماه‌های اخیر ساری و میاندرود را از یاد بردند، برخی منتظر مرگ‌و‌میر هستند تا این حوادث و بلایای طبیعی را جدی بگیرند.

دامادی گفت: مردم ما متضرر شدند و خسارت مالی دیدند، هر وقت پول وارد شهرستان ساری شد رئیس‌جمهور و دولت کارشان را خوب انجام دادند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاغذ زیادی نوشته می‌شود ما به این مکتوبات اکتفا نمی‌کنیم، کار باید انجام شود.

وی به ایجاد امنیت در شهرستان ساری تاکید کرد و گفت:  امنیت کامل در ساری برقرار است، ولی افزایش گشت‌های شبانه سبب می‌شود جلوی سرقت‌ها گرفته شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود افزایش تجهیزات سخت‌افزاری انتظامی را در نظارت و گشت‌های شبانه ضروری دانست.

دامادی اجرای عملیات امدادرسانی را در زمان حادثه سازماندهی شده تاکید کرد و متذکر شد: پیگیر مباحث اورژانسی هستیم.

*مسئولان در مصاحبه‌ها خارج از جنجال کار کنند، تخریب نکنند

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید قدردان زحمات هم باشند، بیان داشت:  سعی کنیم در مصاحبه‌های به تخریب هم نپردازیم و خارج از جنجال‌های سیاسی کارکنیم.

دامادی مازندران را استانی حادثه‌خیز دانست و تصریح کرد: آبگرفتگی شهر ساری نیازمند تهیه طرح جامع شهری است و اعتبار40 میلیارد تومانی می خواهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اعلام اینکه فعالیت کمیسیون کشاورزی و صنایع مجلس سبب احیا شرکت کشت و صنعت ساری شد، اذعان داشت: شرکت کشت و صنعت ساری با اشتغالزایی مجدد کارگران چرخ تولیدش را به کار انداخت.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول