اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر عامل سپاد خراسان در ‌اجلاس ‌خبرگزاری فارس ـ 1

‌«فارس» مرجع قابل اعتمادی در سطح ملی و فراملی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجتمع خدماتی تولیدی سپاد خراسان با بیان اینکه خبرگزاری فارس مرجع قابل اعتمادی در سطح ملی و فراملی است، گفت: نحوه انعکاس اخبار در خبرگزاری فارس به نحوی است که منافع و راهبردهای ملی را مد نظر دارد.

‌«فارس» مرجع قابل اعتمادی در سطح ملی و فراملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مهدی درهمی صبح امروز در هشتمین اجلاس سراسری دفاتر استانی خبرگزاری فارس،اظهار کرد: فعالیت خبرگزاری فارس در کشور و به ویژه در استان خراسان رضوی باعث افتخار است به نحوی که لحظه‌ای غفلت در انتشار اخبار وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: خبرگزاری فارس را از خودمان می‌دانیم و به همین دلیل خود را در کنار این خبرگزاری با اطمینان احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس رویکرد متمایزی در عرصه رسانه دارد، افزود: خبرگزاری فارس به مرجع قابل اعتمادی در سطح ملی و فراملی تبدیل شده است و انعکاس موضوعات در این خبرگزاری تبدیل به جایگاه ویژه و استثنایی مبدل گشته است.

مدیرعامل مجتمع خدماتی تولیدی سپاد خراسان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این مجتمع خدماتی تولیدی افزود: شرکت سپاد خراسان در سال‌های پایانی دفاع مقدس شکل گرفته است و امروز بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این شرکت را جشن می‌گیریم.

درهمی با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس تاکنون 10 هزار ایثارگر شامل 2 هزار بسیجی و 8هزار پرسنل سپاه با تبدیل حرکت و سرمایه در این مجموعه فعالیت کردند، گفت: سپاد به معنای سازندگی پس از دفاع است و اکنون نیز این اتفاق به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 600 هکتار از اراضی مشهد توسط شرکت سپاد آباد شده است که 400 هکتار در منطقه الهیه و 200 هکتار در منطقه نمونه گردشگری واقع است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید ملی و حمایت کار و سرمایه ایرانی افزود: با بیانات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تردیدی نیست که در زمینه الگوی حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعالیت‌های بیشتری صورت خواهد گرفت.

* فعالیت‌ها در شرکت سپاد خراسان برپایه سرمایه‌های مردمی است

وی تاکید کرد توسط شرکت سپاد خراسان در مجموع بیش از 11 هزار فرصت شغلی برای شهر مشهد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در شرکت سپاد خراسان که به عنوان یک شرکت سهامی خاص مطرح است همه افراد در یک طرح در مداخله و تصمیم‌گیری قرار دارند که با این روش می‌توان زمینه‌های توسعه را فراهم کرد.

درهمی افزود: مدل‌های اقتصادی روز با تکیه بر همت ایرانی در شرکت سپاد خراسان انجام شده است.

وی در پایان با اشاره به مراسم بزرگداشت سردار شوشتری افزود: سردار شهید شوشتری جزو بنیانگذاران شرکت سپاد بودند همان‌طور که در حال حاضر نیز ایثارگران دفاع مقدس، سرداران و فرماندهان به عنوان نمایندگان اعضای هیات مدیره و سهامداران در ترکیب شرکت سپاد حضور دارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول