اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد:

برخی دهیاری‌ها به جای تعامل در تقابل با بنیاد مسکن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای طرح هادی روستایی سبب توسعه روستاها می‌شود، گفت: دهیاری‌های روستاها به جای اینکه با ما تعامل داشته باشند در تقابل با ما هستند.

برخی دهیاری‌ها به جای تعامل در تقابل با بنیاد مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد خانی نوذری عصر امروز در نخستین نشست مشورتی بخشداران استان که با حضور معاون عمرانی استاندار، مسئولان استانی و بخشداران در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستایی ضمن اینکه ضوابط و مقرراتی دارد از فواید و ویژگی‌های مثبت زیادی برخوردار است.

وی بیان کرد: اجرای طرح هادی روستایی زمینه توسعه و رشد روستاها را فراهم می‌کند و موجب تأمین عادلانه امکانات اجتماعی و فرهنگی در روستاها می‌شود و این طرح یک چشم‌انداز 10 ساله را به ما ارائه می‌دهد.

این مسئول افزود: طرح هادی روستایی با توجه به جمعیت، معابر و امکانات روستا اجرا می‌شود و این از سیاست‌های دولت برای اجرای صحیح این طرح است.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در اجرای طرح هادی مشارکت‌های مردمی و همدلی میان روستاییان بسیار ضروری است و در صورتی که این موارد نباشد، نمی‌توان از موفقیت اجرای طرح هادی امیدوار بود.

خانی نوذری یادآور شد: تاکنون 245 روستا از اجرای طرح هادی روستایی بهره‌مند شده‌اند که 38 درصد از میانگین کشوری بالاتر هستیم و این یک افتخار برای استان ما محسوب می‌شود.

وی در خصوص صدور املاک روستاییان گفت: در صدور املاک روستاییان با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان، توانستیم صدور این نوع املاک را تا 130 درصد افزایش دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد استفاده از تسهیلات بانکی و افزایش بها و مرغوبیت ملک را از جمله مزایای صدور املاک عنوان و اظهار کرد: ما در بیشتر زمینه‌ها و طرح‌ها موفق بوده‌ایم و از میانگین کشوری آن بالاتر هستیم.

خانی نوذری با تأکید بر اینکه دهیاری‌های روستاها باید با ما تعامل و همکاری داشته باشند و کمک به توسعه روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: دهیاری‌های روستاها به جای اینکه با ما تعامل داشته باشند در تقابل با ما هستند و این وضعیتی مناسب برای روستاهای ما نیست.

وی بیان کرد: در برخی مواقع شاهد ناهماهنگی میان دهیاری‌ها هستیم و به عنوان مثال دهیاری یک روستا بدون اینکه ما اعتبار کافی داشته باشیم اقدام به شروع کاری می‌کند که در این میان انتظار داریم این وضعیت ادامه نداشته باشد و شاهد تعامل و همکاری در میان آنان باشیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول