اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

برگزاری نشست‏های مردمی اعتماد به مسئولان را افزایش می‏دهد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: اعتماد مردم به مسئولان با برگزاری نشست‏های مردمی بیشتر می‏شود و باید به این مسئله توجه کرد.

برگزاری نشست‏های مردمی اعتماد به مسئولان را افزایش می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، دیدار چهره به چهره مردم روستای اسلام‏آباد با مسئولان شهرستان دماوند در راستای خدمت صادقانه به مردم و شهروندان به ویژه در مناطق محروم برگزار شد.

شهردار دماوند به همراه نماینده عالی دولت در شهرستان و دیگر مسئولان منطقه، امروز به میان مردم روستای اسلام‏آباد در شرق شهرستان دماوند رفتند تا درخواست‏های مردم را راستای رفع مشکلات در روستا از نزدیک بررسی کنند.

از مشکلات مردم این روستا می‏توان کمبود آب شرب و کشاورزی، ساخت و سازهای غیرمجاز، مشکل سند زمین‏ها و باغات، نقایص در طرح‏های هادی که بسیاری از بافت روستایی را خارج از بافت لحاظ کرده و خدمات بهداشتی و شهری اشاره کرد.

در این میان، اعضای شورای شهر نیز به برخی از مشکلات کلی روستا اشاره کردند که هر یک از مدیران مرتبط با مشکلات، پاسخ‏ها و تعهدات لازم را برای رفع آنها مطرح کردند و همچنین کمیته‏ای نیز برای رسیدگی به مشکلات زمان‏دار از سوی فرمانداری دماوند تشکیل شد.

شهردار دماوند با اشاره به این بازدیدها افزود: زمانی که مدیران به میان مردم می‏روند و مردم این‏گونه شاهد حل سریع مشکلات هستند، اعتماد بین مردم و مسئولان بیشتر می‏شود و برای همین است که مردم، مسئولان را از خود می‏دانند.

مرتضی همتی تصریح کرد: با مردم و در میان مردم بودن و درک مشکلات آنان از نزدیک در روند کار تأثیر بسیار به‏سزایی دارد، زیرا مشکلات مردم در این بازدیدها در هر منطقه بررسی، پیگیری و بلافاصله دستورات لازم صادر می‏شود تا در فرجه زمانی مشخص مدیران امر نسبت به رفع آنها اقدام کنند و این شیوه از سیاست‏های مهم دولت است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه گزارشی از مشکلات و مسایل روستاها و شهرهای منطقه اولویت‏بندی انجام امور را تسهیل می‏کند تا بر اساس شناسایی، نیازهای مردمی که ساکن منطقه هستند، بودجه متناسب برای ارایه خدمات هر چه بهتر اختصاص داده شود و برنامه‏‌ریزی‏های کارآمدی صورت گیرد.

در پایان این دیدار، مدیران و مسئولان همراه فرماندار دماوند از بخش‏های مختلف روستا بازدید کردند و از نزدیک در خصوص رفع مشکلات روستا در هر محل تصمیم‌‏گیری‏های لازم گرفته شد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول