اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت بولینگ خراسان‌ رضوی

مسابقات رنکینگ اسنوکر خراسان ‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی از برگزاری دومین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر استان در اواخر مهرماه جاری خبر داد.

مسابقات رنکینگ اسنوکر خراسان ‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، وحید اثنی‌عشری اظهار کرد: این دوره از مسابقات به صورت آزاد و انفرادی برگزار می‌شود تا 8 نفر برتر اسنوکر استان خراسان‌رضوی مشخص شوند.

وی افزود: 8 نفر برتر این مسابقات، براساس رنکینگ به رقابت‌های قهرمانی کشور که آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

اثنی عشری خاطرنشان کرد: نخستین دوره رنکینگ اسنوکر خراسان رضوی در تیرماه امسال برگزار شد و عباس دهقان و میلاد کاشانی مقام‌های اول و دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی همچنین از آغاز سومین دوره لیگ برتر اسنوکر باشگاه‌های بیلیارد استان خراسان‌رضوی در آبان ماه امسال خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور 10 باشگاه برتر استان که از امکانات، فضا و میز استاندارد برای برگزاری مسابقه برخوردارند انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول