اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکرجعفری اعلام کرد

توسعه قدرت تهاجم موشکی و دریایی سپاه تا سطح بازدارندگی راهبردی

خبرگزاری فارس:فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه ضمن رصد دائمی تهدیدات و توسعه اشراف اطلاعاتی در ابعاد دفاعی و امنیتی توانسته است آمادگی‌های خود را در عرصه هوافضا با توسعه قدرت تهاجم موشکی در شعاع مؤثر امنیت ملی ارتقا دهد.

توسعه قدرت تهاجم موشکی و دریایی سپاه تا سطح بازدارندگی راهبردی

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در جمع پاسداران سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی با اشاره به آمادگی‌های همه جانبه سپاه، اظهار داشت: برای اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی مراحل تکوینی را در دهه چهارم خود قدرتمندانه به ظهور رساند، سپاه ضمن رصد دائمی تهدیدات و توسعه اشراف اطلاعاتی در ابعاد دفاعی و امنیتی توانسته است آمادگی‌های خود را در عرصه زمینی با ترکیب نیروهای حرفه‌ای زمینی و منبع پایان ناپذیر بسیج در قالب گردانهای امام حسین (ع)، در عرصه هوافضا با توسعه قدرت تهاجم موشکی در شعاع مؤثر امنیت ملی، در عرصه دریا با توسعه توان دفاعی و تهاجم دریایی و حوزه امنیت انرژی در خلیج فارس، به سطح بازدارندگی راهبردی ارتقاء بخشد.

جعفری افزود: سپاه از آغاز انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها خود را در مخاطب فعال تهدیدات علیه انقلاب اسلامی دانسته و علاوه بر حضور در میدانهای دفاعی و امنیتی، تمامی ظرفیت‌های سازندگی خود را در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور قرار داده است.

وی در پایان تصریح کرد: برای این که سپاه بتواند انقلاب اسلامی را از همه طیف‌های تهدید مصون و محفوظ نگه دارد، طی 3 سال اخیر در یک هم افزایی هوشمندانه با سازمان بسیج مستضعفین به مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان پرداخته تا تعمیق انقلاب اسلامی در داخل را کمک و پشتیبانی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول