اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

در آستانه نشست اتحادیه اروپا گزارش می‌شود

اظهارات ترغیب‌کننده وزیر خارجه صهیونیست‌ها برای تشدید تحریم‌های ایران

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد ناکامی نشست اتحادیه اروپایی با محور تشدید تحریم‌ها علیه تهران، به معنای اتخاذ سیاست کج‌دار و مریز در قبال ایرانی است که درصدد بی‌ثبات کردن جهان است.

اظهارات ترغیب‌کننده وزیر خارجه صهیونیست‌ها برای تشدید تحریم‌های ایران

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «آویگدور لیبرمن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نشست روز دوشنبه (امروز) میان وزرای امور خارجه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا در «لوگزامبورگ» با محور ایران را نشستی حیاتی در ارسال پیامی از اراده محکم و ثابت قدمی غرب در قبال برنامه هسته ای تهران توصیف کرد و مدعی شد که ناکامی نشست اتحادیه اروپا با محور ایران مانند اتخاذ سیاست کج دار و مریز در قبال هیتلر است.

بر اساس این خبر، چنین ادعایی از سوی لیبرمن در حالی صورت گرفته است که وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا قرار است امروز در نشست ماهانه خود درباره تشدید تحریم‌های این اتحادیه علیه ایران به گفت‌وگو بپردازند. درخواست تشدید تحریم ها علیه ایران نیز توسط وزرای امور خارجه کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان که اعضای گروه مذاکره کننده 1+5 با ایران هستند، مطرح شده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه نشست اتحادیه اروپا در حال حاضر مهم ترین موضوع مطرح در دستور کار بین المللی با محور ایران است، اینطور مدعی شده است که: آنچه حیاتی، ضروری و لازم است، این است که اتحادیه اروپا پیام صحیحی را تصویب کند و آن پیام نیز این است که غرب اراده و عزم راسخ کافی را در متوقف کردن تلاش های ایرانی ها در مسیر بی ثبات کردن جهان دارد.

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود گفته است که: ناکامی اتحادیه اروپا در تصمیم گیری صحیح و عدم تمایل به اتخاد تحریم های سخت علیه ایران، منجر می شود که ما در آستانه حقیقتی جدید شبیه به آنچه در دهه 1930 وجود داشت، قرار بگیریم، دهه ای که غرب خطا کرد و به جای سرکوب کردن رژیم نازی در همان ابتدا، تصمیم به مصالحه و دلجویی از هیتلر گرفت.

چنین اظهارات مدعیانه ای از سوی وزیر خارجه رژیمی مطرح شده اند که تنها دارنده زرادخانه های هسته ای در خاورمیانه محسوب می شود و همواره با اتخاذ سیاستی مبهم، وجود زرادخانه های اتمی خود را نه رد و نه تائید می کند و در حالیکه حاضر به عضویت در پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای «ان پی تی» نیست، به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز اجازه دسترسی به تاسیسات هسته ای اش را نمی دهد.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول