اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس جمعیت علمای دینی لبنان:

پهپاد ایوب کامل کننده پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه بود

خبرگزاری فارس: یک مقام معنوی لبنان پیروزی مقاومت در نفوذ پهپاد وابسته به خود به آسمان سرزمین‌های اشغالی را کامل کننده پیروزی این حزب در جنگ 33 روزه دانست.

پهپاد ایوب کامل کننده پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه بود

به گزارش فارس به نقل از الانتقاد، احمد شوقی الامین رئیس جمعیت علمای دینی در لبنان در اظهاراتی دستاورد بی‌سابقه حزب الله لبنان در نفوذ هواپیمای بدون سرنشین ایوب از سوی این حزب به سرزمین های اشغالی را مورد ستایش قرار داده و آن را امتداد و تکمیل کننده پیروزی تاریخی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه نامید.

وی همچنین از تمامی کسانی که در مورد نقش مقاومت در لبنان و سلاح آن تردید دارند، خواست تا از سیاست های کینه توزانه و منفور خود دست بردارند، چرا که مقاومت و سلاح آن ثابت کرده اند که گزینه آنها گزینه ملی مقاومت است که عامل بازدارندگی در برابر اسرائیل است و تجاوزات مستمر این رژیم علیه لبنان را متوقف می کند.

الامین همچنین با ستایش از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان افزود که وی ثابت کرده است که در مواضعش مقاوم و شجاع است و او ثابت کرده که از دعوت کنندگان به گفت‌وگوها و رویکرد باز و تلاش برای ساختن کشوری یکپارچه است و معتقد است که لبنان با مقاومت و ارتش و ملتش قوی است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول