اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

مک‌کلاچی: پهپاد حزب‌الله نشان داد که ایران قادر است به اسرائیل پاسخ مشابه بدهد

خبرگزاری فارس: روزنامه مک‌کلاچی اذعان کرده است که پهپاد ایرانی حزب‌الله نشان‌گر آن است که ایران می‌تواند هر اقدام اسرائیل علیه خود را به شکل مشابه پاسخ گوید.

مک‌کلاچی: پهپاد حزب‌الله نشان داد که ایران قادر است به اسرائیل پاسخ مشابه بدهد

به گزارش فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی «استیت» در ضمن گزارشی به قلم «شیرا فرنکل» که ابتدا در «روزنامه مک‌کلاچی» منتشر شده است، اذعان کرد که حضور پهپاد ایرانی مونتاژ شده توسط حزب‌الله لبنان در نزدیکی مرکز هسته‌ای دیمونای اسرائیل نشانگر آن است که ایران می‌تواند به هر حمله اسرائیل به همان شکل پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش، «مشخص نیست که ایران بخواهد به دیمونا در پاسخ به حمله اسرائیل حمله کند یا نه اما حداقل، حضور یک پهپاد ایرانی در نزدیکی تسهیلات هسته‌ای دیمونا می‌تواند طعنه‌ای بدین معنا باشد که هرکاری اسرائیل ممکن است انجام دهد، ایران نیز قابلیت آن را دارد.»

این در حالی است که یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی نیز به مک‌کلاچی گفته است که این پهپاد داری تمام ویژگی‌های لازم بوده و به همین خاطر منجر به نگرانی شده است. از این مقام صهیونیست نامی در گزارش برده نشده است.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان اخیرا تایید کرد که یک پهپاد حزب‌الله که ساخت ایران است، با عبور از سیستم پدافند هوایی اسرائیل مدت قابل توجهی بر فراز آسمان فلسطین اشغالی پرواز کرده و تا نزدیکی دیمونا، مرکز حساس هسته‌ای اسرائیل نیز رسیده است.

دیمونا همان محلی است که گفته می‌شود رژیم صهیونیستی در آن بمب اتمی تولید کرده است. برخی گزارش‌ها تعداد کلاهک‌های هسته‌ای تل‌آویو را تا 400 کلاهک ذکر کرده‌اند.

ایران قبلا هم اعلام کرده بود که به هر حمله‌ای در همان سطح پاسخ خواهد گفت.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول