اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گردان‌های مجاهدین: ارسال پهپاد به اسرائیل معادله را تغییر داد

خبرگزاری فارس: گردان‌های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد پیشرفت مقاومت لبنان انگیزه مقاومت فلسطین برای مقابله با دشمن صهیونیستی را بیشتر می‌کند.

گردان‌های مجاهدین: ارسال پهپاد به اسرائیل معادله را تغییر داد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری معا، گردان‌های مجاهدین در بیانیه‌ای در واکنش به ارسال پهپاد به سرزمین‌های اشغالی توسط حزب‌الله اعلام کرد: مقاومت قهرمان بار دیگر ثابت کرد قادر است در برابر زورگویی دشمن بایستد و با تجاوزات مستمر آن علیه ملت فلسطین و امت اسلامی مقابله کند.

در این بیانیه آمده است: عملیات «ایوب» حزب‌الله لبنان عملیاتی بی‌نظیر در برابر دشمن و زیاده‌خواهی‌های آن است و باعث شد دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن برای شناسایی هویت عاملان ارسال این هواپیما دچار سرگردانی شوند و همین امر دستگاه‌های امنیتی رژیم اشغالگر را با عدم شناسایی این هواپیما به منظور ممانعت از رسیدن آن به اماکن راهبردی و تاسیسات مهم رسوا کرد.

گردان‌های مجاهدین این عملیات را تبریک گفت و خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: معادله اکنون تغییر کرده و دوره عقب‌نشینی دیگر به سر آمد و با وجود همه توطئه‌ها علیه مقاومت و مجاهدین اما آنها ثابت کرده‌اند به راه خود در مقاومت و جهاد تا بیرون راندن کامل دشمن از سرزمین خود ادامه خواهند داد.

اوت‌های پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول