اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/بخش سوم/

نصرالله: همه جای لبنان عرصه فعالیت دشمن است/ انبارهای تسلیحاتی خود را پخش کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سید حسن نصر الله با اشاره به انفجار یکی از مخازن سلاح‌های حزب الله لبنان در منطقه «نبی شیت» و اینکه ممکن است، این حادثه برای هر طرفی روی دهد، گفت: کسانی‌که از این حادثه سخن می‌گویند، با موجودیت مقاومت مشکل دارند

نصرالله: همه جای لبنان عرصه فعالیت دشمن است/ انبارهای تسلیحاتی خود را پخش کرده‌ایم

به گزارش فارس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امشب خود که به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می‌شد، گفت: درباره حادثه منطقه «نبی شیت» باید بگویم که در لبنان امکان سخن گفتن از خط مقابل و خط مقدم و خط عقب وجود ندارد، همه جای لبنان عرصه فعالیت دشمن است.

وی افزود: هیچ جنبش مقاومتی در جهان وجود ندارد که همه امکانات خود را در منطقه مرزی یا خط مقدم متمرکز کند. این اقدامی غیرمنطقی است و طبیعی این است که نیروهای دفاعی در همه حضور داشته و مستقر باشند و تسلحیات و انبارهای آنها نیز همه جا پر و آماده باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: کسانی‌که از انبارهای منطقه نبی شیت سخن می‌گویند، از حادثه «خرده السلم» هم سخن گفته‌اند و مشکل آنها با انبارها نیست، بلکه مشکل آنها با موجودیت مقاومت است که با دشمن صهیونیستی می‌جنگد و در برابر طرحش در منطقه ایستادگی می‌کند.

وی تاکید کرد که هر جنبش مقاومتی به طور طبیعی انبارها و مخازن خود را در مناطق مختلف قرار می‌دهد، چون اگر بخواهد تمام تسلیحات خود را در یک جا یا اماکن اندکی گرد آورد، شناسایی آنها به راحتی صورت می‌گیرد و موجب می‌شود تا دشمن آنها را بمباران کرده و از بین ببرد و به همین دلیل این اقدامی منطقی و معقول نیست و دشمن صهیونیستی به این موضوع کاملا آگاه است و آن را می‌فهمد و می‌گوید که طبیعی است، دست به چنین کاری نزند و آن را برای افکار عمومی‌اش توضیح می‌دهد و آنها این موضوع را درمی‌یابند، اما کسانی در لبنان هستند که حاضر نیستند چنین چیزی را بفهمند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مخازن و انبارهای مقاومت باید سری و محرمانه باشد و در آن تدابیر خاصی به اجرا گذاشته شود و ما اقدامات بسیار و بزرگی در این راه اتخاذ کرده‌ایم و این طبیعی است که احتمالا نقصی فنی یا انسانی در این مخازن روی دهد، همچون آنچه که در نبی‌شیت روی داد.

ادامه دارد..

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول