اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید احمدی‌روشن:

مردم دعا کنند علیرضا مثل پدرش شود

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی‌روشن گفت: از مردم ایران می‌خواهم دعا کنند علیرضا مثل پدر شهیدش مصطفی باشد.

مردم دعا کنند علیرضا مثل پدرش شود

پدر شهید احمدی‌روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه کنگره شهدای هسته‌ای کشور اظهار داشت: هر زمان در هر شهری خدمت مردم رسیده‌ام از آنها خواستم دو دعا در حقم کنند، اول اینکه دعا کنند این ظرفیت و لیاقتی که خدا نصیبمان کرده حفظش کنیم و اجر و منزلت خود را از دست ندهیم و دوم اینکه دعا کنند علیرضا فردی شود مثل پدر شهیدش مصطفی.

وی تصریح کرد: علیرضا بهانه پدرش را می‌گیرد اما وقتی که ما دلتنگ فرزندمان می‌شویم دلداریمان می‌دهد و می‌گوید بابام شهید شده، بابام یک قهرمان و یک مرد بزرگی بود که من می‌خواهم مثل او باشم.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به برگزاری کنگره شهدای هسته‌ای کشور در شازند خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره یادآوری شهدا سبب دلگرمی خانواده شهدا می‌شود که دو پیام را برای دشمنان داخلی و خارجی به همراه دارد.

وی گفت: پیام کنگره شهدا به دشمنان خارجی این است که بدانند اگر اسم یک شهید از بین برود هزاران هزار نفر هستند که مشعل را برداشته و راه آن شهید را ادامه دهند. شهیدان هیچگاه از یاد ملت نخواهند رفت.

پدر شهید احمدی‌روشن پیرامون پیام کنگره شهدا به دشمنان داخلی نیز ابراز داشت: دشمنان داخلی باید بدانند یاد شهدا همچنان در ذهن مردم زنده‌ است و این ملت هیچگاه اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول