اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان:

طرح ضیافت اندیشه مقدمه یک حرکت فرهنگی بزرگ است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها را مقدمه یک حرکت فرهنگی بزرگ و قابل اعتنا دانست و گفت: این طرح به عنوان زیرساختی فرهنگی مطرح و مورد توجه است.

طرح ضیافت اندیشه مقدمه یک حرکت فرهنگی بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی در نشست خبری جمع‌بندی طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکردهای این طرح، اظهار داشت: تدوین کتاب‌های طرح اندیشه در تابستان جاری از جمله مباحث مهمی بود که دست‌اندرکاران توانستند به خوبی از پس آن برآیند.

وی ادامه داد: همچنین تیم‌های تخصصی مباحث و جلسات متعددی راجع به نقاط قوت و ضعف این طرح برگزار کردند تا در سال‌های آینده با قوت بیشتری برگزار شود.

مسئول طرح ضیافت دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم در هرمزگان افزود: استفاده از ابزارها و داده‌های روز، حضور یکپارچه مسئولان و حضور اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای در کنار طرح ضیافت اندیشه از جمله ویژگی‌های این طرح در دانشگاه هرمزگان بود.

به گفته میرزایی حضور اصحاب رسانه هرمزگان در کنار این طرح و معرفی آن به جامعه در بین استان‌های کشور مثال‌زدنی است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: فعال‌سازی خوابگاه برادران و خواهران در سایت مرکزی و اصلی دانشگاه هرمزگان نیز از دیگر شاخصه‌های طرح ضیافت اندیشه امسال در این دانشگاه بوده است.

میرزایی اعتبار این طرح را حدود 300 میلیون و تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در طرح را بین 600 تا 700 نفر اعلام کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان، همچنین افزود: در این طرح 25 استاد همکاری داشتند و روزانه دو کلاس آموزشی به مدت سه ساعت و دو ساعت نیز کلاس‌هایی همانند رسانه، نقد فیلم و سایر موارد برگزار می‌شد.

وی در عین حال افزود: متاسفانه برخی‌ها با فرافکنی و جوسازی در استان به دنبال ناکارآمد و تشریفاتی جلوه دادن طرح مذکور بودند.

میرزایی تاکید کرد: این طرح با تمام موفقت‌هایی که داشته و خواهد داشت، مقدمه و آغازی بر یک حرکت فرهنگی بزرگ و قابل اعتنا در استان است.

به گفته میرزایی با تلاش دست‌اندرکاران و همت مسئولان مربوطه طرح ضیافت اندیشه از حالت یک طرح کوچک خارج و به جامعیت رسیده به نحوی که بسیاری از خانواده‌ها از این طرح به واسطه فرزندان دانشجوی خود بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول