اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود گذشت 3 سال از سفر سوم ریاست جمهوری

بودجه مصوبه دولت برای دو بانده شدن جاده علویجه اختصاص نیافته است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر علویجه گفت: با وجود گذشت سه سال از سفر سوم ریاست جمهوری به استان هنوز بودجه مصوبه دولت به دوبانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس راه اصفهان اختصاص داده نشده است.

بودجه مصوبه دولت برای دو بانده شدن جاده علویجه اختصاص نیافته است

مهران صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات و معضلات موجود در علویجه اظهار کرد: از سال‌های گذشته تاکنون جاده علویجه به سمت پلیس‌راه اصفهان و ترافیک ایجاد شده در این محور یکی از معضلات این شهرستان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان مدیریت شهری و اعضای شورای شهر علویجه از ابتدای فعالیت خود ساماندهی این وضعیت را پیگیری کرده‌اند، ادامه داد: دو بانده شدن جاده علویجه به سمت پلیس راه اصفهان از سال 1388 با مصوبه هیئت دولت همراه بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر علویجه با بیان اینکه بر اساس این موضوع مقرر شد که بودجه‌های ملی به اجرای دو بانده شدن این مسیر اختصاص داده شود، تصریح کرد: اما با وجود گذشت سه سال از این موضوع هنوز بودجه مصوبه دولت به دوبانده شدن جاده علویجه اختصاص داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز بودجه‌ای برای تحقق این امر مهم و ضروری از سوی دولت به حساب مجموعه‌های اجرایی این موضوع واریز نشده است، اضافه کرد: به دلیل ترافیک و وضعیت این جاده هر ماه تصادفات و حوادث بسیاری در این محور صورت می‌گیرد.

صادقی با بیان اینکه اگر چه بسیاری از این تصادفات منجر به فوت افراد نمی‌شود اما وقوع تصادفات در این جاده از مهم‌ترین مشکلات موجود در این شهرستان است، تاکید کرد: البته وضعیت این جاده در فصل زمستان بد‌تر می‌شود و دولت باید هر چه سریع‌تر بودجه‌های لازم را برای دوبانده شدن جاده علویجه اختصاص بدهد.

وی افزود: پیگیری‌های مدیریت شهری علویجه سبب شد تا دوبانده شدن این جاده در دستور کار مسئولان قرار بگیرد اما با این وجود هنوز وضعیت این جاده ساماندهی نشده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول