اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

فولاد خوزستان در کرج 2 بازی تدارکاتی انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان در شهرستان کرج دو بازی تدارکاتی در این هفته انجام می‌دهد.

فولاد خوزستان در کرج 2 بازی تدارکاتی انجام می‌دهد

حسین‌فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی در تیم فولاد خوزستان به خوبی بررسی شده و دو تیم منتخب نیرو زمینی ارتش و سایپا قرار است حریفان تدارکاتی تیم فولاد خوزستان در هفته جاری باشند.

وی با اشاره به زمان و نحوه برگزاری بازی‌های تدارکاتی این تیم فوتبال افزود: روز سه شنبه بازیکنان برای بازی مقابل تیم منتخب نیروی زمینی ارتش آماده می‌شوند و پس از آن روز پنج شنبه فولاد خوزستان به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

وی با اشاره به دلیل برپایی اردوی تیم فولاد خوزستان در شهر کرج خاطر نشان کرد: بازی بعد فولاد خوزستان در شهر کرج برگزار می‌شود و به دلیل گرمای هوا و افزایش رطوبت نسبی هوا در شهرستان اهواز قرار شد تا تیم برای تغییر روحیه و بازی در آب و هوایی مناسب در شهر کرج اردو بزند.

این مقام مسئول افزود: در شرایط کنونی وضعیت تیم فولاد خوزستان بسیار خوب است و بازیکنان با روحیه در تمرینات شرکت کرده و برنامه‌های تاکتیکی در نظر گرفته شده را اجرا می‌کنند.

فرکی تاکید کرد: این اردو یک هفته خواهد بود و پس از بازی مقابل تیم سایپا، فولاد خوزستان به شهرستان اهواز باز خواهد گشت و تمرینات خود را در این شهرستان پی خواهد گرفت.

فولاد خوزستان در حال حاضر با 11 بازی انجام شده و 15 امتیاز کسب شده در رتبه 9 جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول