اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری تبریز از تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری تبریز خبر داد

احداث و راه‌اندازی گرم‌خانه در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری تبریز از تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای احداث و راه‌اندازی گرم‌خانه در چند نقطه شهر تبریز برای افراد بی‌خانمان خبر داد.

احداث و راه‌اندازی گرم‌خانه در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ناصر وحیدی‌مهر در آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی و پانسیونی دختران بی‌سرپرست تبریز اظهار کرد: این مجتمع در راستای دستگیری از ایتام، کمک به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و نیز عمل به فرامین الهی در دستور کار شهرداری و بخش خصوصی قرار گرفته و امیدواریم با این اقدام بخش قابل توجهی از مشکلات موجود در این حوزه برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از متولیان و مسئولان امر خواست در راستای کمک به نیازمندانی چون بیماران خاص، ایتام، محرومان و دیگر نیازمندان بیش از پیش گام بردارند.

تبریز همواره پیشگام امور خیریه بوده است

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز گفت: تبریز همواره و در طول تاریخ پیشگام امور خیریه بوده است.

جواد ششگلانی اظهار کرد: حرکت در راستای گره‌گشایی از محرومان و دستگیری از ایتام و کودکان بی‌سرپرست از جمله ماندگارترین و ارزشی‌ترین کارها نزد خداست و جای خوشبختی است که مدیریت شهری تبریز با مشارکت موسسه خیریه طوبی اقدام به ساخت مجتمعی برای کودکان بی‌سرپرست می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال از توجه جدی و اقدام ارزشی شهرداری تبریز در بسترسازی برای احداث چنین مجموعه بزرگ و تخصصی برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تبریز قدردانی کرد.

وی از حمایت همه‌جانبه شورای اسلامی شهر تبریز، از اقدامات و حرکت‌های مشابه در این حوزه خبر داد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول