اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانواده مشمولان ابرکوهی در بلاتکلیفی / کمیسیون پزشکی ابرکوه باز هم تشکیل نشد

خبرگزاری فارس: ماه‌ها از تشکیل نشدن کمیسیون پزشکی نیروی انتظامی ابرکوه می‌گذرد و این مسئله خانواده‌های مشمولان خدمت سربازی در ابرکوه را با مشکل مواجه کرده است.

خانواده مشمولان ابرکوهی در بلاتکلیفی / کمیسیون پزشکی ابرکوه باز هم تشکیل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، تعداد زیادی از خانواده‌های مشمولان خدمت مقدس سربازی در شهرستان ابرکوه برای مراجعه فرزندان خود به کمیسیون‌های پزشکی نیروی انتظامی در انتظار به سر می‌برند اما این هفته نیز با وجود انتظارهای طولانی این کمیسیون تشکیل نشد.

یکی از شهروندان ابرکوهی در زمینه به خبرنگار فارس گفت: مدت زیادی است که برای مشخص کردن وضعیت خدمت سربازی فرزند خود به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنم اما به دلیل تشکیل نشدن کمیسیون پزشکی بلاتکلیف مانده‌ام.

شهروندان دیگری نیز از اینکه طی چند هفته اخیر این کمیسیون تشکیل نشده، ابراز گلایه و نارضایتی کردند.

یکی دیگر از شهروندان ابرکوهی نیز عنوان کرد: گویا پزشکانی که با این کمیسیون همکاری می‌کردند، حاضر به همکاری مجدد نیستند و باید پزشکان دیگری از طرف فرمانداری ابرکوه به نیروی انتظامی معرفی شوند که با وجود اینکه بارها قول معرفی پزشک داده شده اما هنوز این وعده عملی نشده است.

به هر حال حدود سه ماه است که کمیسیون پزشکی ابرکوه برای رسیدگی به وضعیت مشمولانی که درخواست کفالت و یا پزشکی خود را برای استفاده از معافیت ارائه داده‌اند، تشکیل نشده و دهها خانواده ابرکوهی چشم انتظار تشکیل این کمیسیون هستند.

چند مورد پیگیری خبرنگار فارس نیز تنها قول معرفی پزشکان جدید و تشکیل کمیسیون را به دنبال داشته است که تاکنون تحقق نیافته است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول