اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیج اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه‌ای به این نظام مقدس وارد آید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج هیچگاه اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه‌ای به این نظام مقدس وارد آید.

بسیج اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه‌ای به این نظام مقدس وارد آید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه فتح‌الله جمیری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه عسلویه اظهار داشت: فرهنگ خودباوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش دفاع مقدس در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی افزود: ملت و مردم شریف ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس جانانه از آب و خاک این مرزها دفاع کردند و روزهای هشت سال دفاع مقدس سرشار از درس‌ها و آموزه‌هایی است که برای همیشه در اذهان ملت خواهد ماند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای به خطر انداختن جمهوری اسلامی در طول تاریخ شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بی‌اثر خواند و خاطر نشان کرد: دشمن و استکبار همواره و در هر حال در طول تاریخ انقلاب اسلامی با تهدیدات متعددی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم قصد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است، روزگاری در عرصه نبرد مستقیم و در عصری دیگر با تهدیدات نرم و تهاجمات فرهنگی از اخلال در روند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، تهدیداتی که با لطف خداوند متعال و در سایه توجهات امام عصر(عج) و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و حضور به‌موقع و آگاهانه مردم شریف به شکست انجامیده است.

جمیری نقش بسیج را در شرایط کنونی بسیار مهم و حساس برشمرد و گفت: بسیج به عنوان یک نیروی قدرتمند مردمی با استفاده از مؤلفه‌های دوران دفاع مقدس و با پیروی از دستورات مقام عظمای ولایت، همواره در راه خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و دشمنان این آب و خاک نیز بر این واقفند که بسیج هیچگاه اجازه نخواهد داد کوچکترین خدشه‌ای به این نظام مقدس وارد آید.

وی به برخی موفقیت‌ها و توانایی‌های سپاه و بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: مردم ایران اسلامی نیز به موفقیت‌ها و توانایی‌های بسیج اعتقاد و ایمان دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این آیین با تقدیر از خدمات و تلاش‌های سرهنگ احمد ملکوتی، سرهنگ خلیل رفعتی را به عنوان فرمانده جدید نیروی مقاومت بسیج سپاه عسلویه معرفی کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول