اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 600 میلیون تومان

کلنگ احداث ششمین دبیرستان صدرای یزد در مهریز به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ششمین دبیرستان صدرای استان یزد در مهریز به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ احداث ششمین دبیرستان صدرای یزد در مهریز به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی کوهستانی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای شهرستان مهریز اظهار داشت: ساختمان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای مهریز با اعتبار 600 میلیون تومان و مساحت 3 هزار و 800 متر مربع و زیربنای 850 متر مربع در سال تحصیلی آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان‌های خاتم، طبس، بافق و دو آموزشگاه در ابرکوه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا در دست ساخت است، بیان کرد: ساخت سه دبیرستان در شهرستان‌های استان یزد از اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است که هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است.

حسینی کوهستانی از قبولی صددرصدی دانش آموزان این آموزشگاه در کنکور سراسری سال گذشته خبر داد و افزود: استقبال مردم مهریز از این آموزشگاه هم راستا با کسب افتخارات دانش آموزان این آموزشگاه رضایت‌بخش و بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با مدیریت احمد قریشی مدیر جدید و توانمند این آموزشگاه، شاهد افتخارآفرینی‌های دیگری برای شهرستان مهریز و استان یزد باشیم.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول