اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره میکروب‌شناسی بالینی:

ششمین کنگره میکروب‌شناسی بالینی بین‌المللی شد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره میکروب‌شناسی بالینی گفت: این کنگره در ششمین دوره خود با حضور محققان خارجی و اعضایی از سازمان وزارت بهداشت جهانی بین‌المللی شد.

ششمین کنگره میکروب‌شناسی بالینی بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عبدالکریم حامدی صبح امروز در ششمین کنگره میکروب‌شناسی بالینی کشور و نخستین دوره بین‌المللی آن ‌در مشهد اظهار داشت: نقطه امیدواری این کنگره استقبال کم‌نظیر دانشجویان سراسر کشور از ارائه مقالات پژوهشی در این حوزه است.

وی افزود: دبیرخانه کنگره در بخش اطفال بیمارستان امام رضا مشهد، حدود 1400 اثر پژوهشی را  از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشوردریافت نموده و توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

حامدی دبیر علمی کنگره از ارتقا سطح کیفی مقالات ارائه شده یاد کرد و ادامه داد: آثار پژوهشی و مقالات ارسالی از سوی شرکت کنندگان نسبت به دوره‌های پیشین کیفیت قابل توجهی داشته و نکته قابل توجه کیفیت در انتخاب موضوع و پرداختن به آن بوده است.

وی تصریح کرد: این کنگره در سه محور عفونت‌های بیمارستانی، مقاومت آنتی میکروبی و بهداشت دست، هشت پانل و حدود هشت کارآگاه آموزشی و ورکشاپ برگزار می‌کند.

حامدی به گزینش آثار پژوهشی کنگره اشاره کرد و یادآور شد: از این 1400 آثار پژوهشی دریافتی‌، حدود 87 مقاله به شکل سخنرانی، 350 مقاله به شکل پوستر و 550 اثر به شکل پوستر الکترونیک پذیرفته شده است.

دبیر علمی کنگره از برگزاری پانل‌ها و ورکشاپ‌ها خبر داد و گفت: در این کنگره 8 پانل برای تبادل نظر در سه محور ذکر شده و نهایت یک سخنرانی جامع و 8 ورکشاپ آموزشی نیز برگزار می‌شود.

حامدی موفقیت و کسب دستاوردهای کارآمد را در گرو تعامل دوسویه محققان و پژوهشگران با بخش های اجرایی و دولتی دانست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول