اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دختران نمونه گتوندی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: دختران نمونه گتوندی در همایشی با حضور مسئول امور بانوان فرمانداری این شهرستان تجلیل شدند.

دختران نمونه گتوندی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، مسئول امور بانوان فرمانداری گتوند پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش عوامل مؤثر در تشکیل شخصیت‌های مثبت و منفی در دختران اظهار داشت: باید با اطلاع‌رسانی صحیح در راستای ارتقای سطح علمی جامعه دختران تلاش کنیم.

نرگس اسکندری با اشاره به اینکه همایش‌های متعددی برای اطلاع‌رسانی به جامعه دختران نیاز است، افزود: در تلاش هستیم تا با شناخت صحیح از موضوعات و مشکلات مرتبط با این قشر در جامعه، همایش‌های کاربردی و مورد نیاز شناسایی شوند.

وی تأکید کرد: شهرستان گتوند توانمندی‌های زیادی در بخش دختران دارد و باید تلاش کنیم تا دختران این شهرستان برای رسیدن به جایگاه مناسب خود در جامعه تلاش کنند.

اسکندری با اشاره به اینکه آموزش عمومی یکی از وظایف امور بانوان فرمانداری گتوند است، خاطر‌نشان کرد: ارائه آموزش‌های کاربردی در راستای آموزش دختران از ماه‌های قبل در دستور کار این نهاد قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا با دقت‌نظر فراوان در راستای ارائه آموزه‌های لازم در جامعه گامی بلند برای تحقق وظایف محوله برداریم.

در پایان این همایش 20 دختر برتر شهرستان با هدایای نفیسی تجلیل شدند.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول