اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

بسیج برکت دانشگاه است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: بسیج به حق مصداق شجره طیبه است و وجود آن در مکان علمی دانشگاه موجب برکات زیادی بوده و خواهد بود.

بسیج برکت دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین حیدری در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که با حضور رئیس این دانشگاه و همچنین مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مطلوب امام خمینی از ایجاد انقلاب حادث شدن یک مجموعه مانند بسیج امروزی بود که با تحقق آن شاهد پیشرفت‌های روز‌افزون در کشور هستیم.

وی افزود: بسیج را باید یک نوع برکت برای جامعه امروز دانسته و بدانیم که چشم امید شهدا امام راحل و امام حاضر به این مجموعه عظیم است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به اینکه بسیج به واقع شجره طیبه است تصریح کرد: شجره طیبه جمله با عظمت و بزرگی است که به حق در مورد بسیج صدق می‌کند.

حیدری از احیای امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه امروز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کسی که نسبت به پیرامون خود بی‌تفاوت باشد قطعا مسلمان نیست.

وی ادامه داد: البته این امر به معروف و نهی از منکر آدابی دارد که مهمترین آن اخلاق نیکو است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تأکید کرد: دین اسلام دین اخلاق و خوبی است و امروز نیز با همین اخلاق خوش و نیکو می‌توان همه را به این دین بزرگ دعوت کرد.

وی با تأکید بر حفظ تعادل و شیوایی بیان برای تبلیغ و امر به معروف تصریح کرد: وجود بسیج در دانشگاه‌ها موجب برکت در این مکان علمی شده و دانشگاه را از رخوت و سکوت خارج می‌کند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول