اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل خانه مطبوعات هرمزگان:

خشونت علیه سنگربانان اطلاع‌رسانی را محکوم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان گفت: به شهادن رساندن خبرنگار پرس.تی.وی و مدیر دفتر خبری العالم در دمشق و هر نوع خشونت علیه سنگربانان اطلاع‌رسانی را محکوم می‌کنیم.

خشونت علیه سنگربانان اطلاع‌رسانی را محکوم می‌کنیم

فاطمه رکن‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با ابراز تاسف از کشته و زخمی شدن خبرنگاران در سوریه اظهار داشت: همواره خبرنگاران در سراسر جهان با آسیب‌ها، تهدیدات و مخاطرات جدی روبه‌رو هستند و حضور آنان در صحنه‌های درگیری و جنگ‌ها تهدیدات جانی آنان را دوچندان می‌کند.

وی افزود: انعکاس حقایق برای بسیاری سخت است و همگان باید بدانند تصویر، صدا و اطلاع‌رسانی در جهان با به شهادت رساندن خبرنگاران خاموش نمی‌شود.

مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان ادامه داد: امروز فریادها از حبس سینه بیرون آمده است و در فضاهای مختلف مجازی، مکتوب، دیداری و شنیداری و با استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی طنین‌انداز شده و همه ملت‌ها و اقوام را به هم نزدیک کرده است.

وی با اشاره به اقدام موهن آمریکا و حمله به اعتقادات مسلمانان خاطرنشان کرد: این خبرنگاران هستند که امروز صدای انزجار اقوام، ادیان و مذاهب کشورهای مختلف را در برابر استکبار جهانی به خاطر توهین به پیامبر جهان اسلام در سراسر عالم منتشر می‌کنند بنابراین شایسته نیست در مقابل قطع شاخه‌های اطلاع‌رسانی جهانی بی‌تفاوت‌تر باشیم.

عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات استان هرمزگان با محکوم کردن این اعمال غیر‌انسانی یادآور شد: در دنیایی که همه مدعی حمایت از جریان آزاد اطلاعات هستند شاهد تحقیر، تضعیف و شهادت خبرنگاران در دنیا هستیم.

رکن‌الدینی افزود: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف پا به پای مردم و دولتمردان در انعکاس وقایع و رخدادها تلاش می‌کنند تا با انتشار تصاویر حق و باطل را برای قضاوت جهانیان روشن کنند.

وی از جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای استان هرمزگان خواست در مقابل توهین، خشونت و بی‌حرمتی نسبت به همنوعان خود در سراسر دنیا سکوت نکنند و برای خونخواهی همکاران خود در هر نقطه‌ای قلم بزنند.

رکن‌الدینی در پایان ضمن اعلام پیام تبریک و تسلیت خانه مطبوعات هرمزگان به خانواده معظم این شهید و اهالی رسانه به ویژه جامعه رسانه‌ای هرمزگان با خانواده دیگر مصدومین ابراز همدردی کرد و گفت: تک تیراندازان گروهای تروریستی مستقر در سوریه رسالت خطیر اطلاع‌رسانی را نشانه گرفته‌اند و مدعیان دروغین آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات از بیداری، آگاهی و پویایی منبعث از اطلاع‌رسانی دقیق رسانه‌ها در هراسند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول