اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در بوشهر اتفاق افتاد

مجروحیت 18 نفر بر اثر سقوط اتوبوس مسافربری به دره

خبرگزاری فارس: سرپرست اورژانس 115 دیلم گفت: یک دستگاه اتوبوس که از همدان عازم بوشهر بود سحر‌گاه امروز در 20 کیلومتری محور بهبهان به دیلم واژگون شد و به دره سقوط کرد.

مجروحیت 18 نفر بر اثر سقوط اتوبوس مسافربری به دره

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر شهریار گله‌گیر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام خبر واژگونی اتوبوس در ساعت 4:13 دقیقه صبح امروز نیروهای امداد اورژانس دیلم فورا به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این سانحه 18 نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند بیان داشت: با تلاش نیروهای امدادی و آمبولانس‌های پایگاه هلال‌احمر عامری سردست زیدون و خواجه خزر 14 نفر از مجروحین حادثه به بیمارستان دیلم و 4 نفر به بیمارستان بهبهان انتقال یافتند.

مسئول دفتر پرستاری بیمارستان بقیة‌الاعظم دیلم نیز گفت: پس از انتقال مجروحین به اورژانس بیمارستان 6 نفر به صورت سرپایی مداوا شده و مرخص شدند و 6 نفر از مجروحین که نیاز به درمان و مراقبت بیشتر داشتند به بوشهر، گناوه و بهبهان منتقل شدند.

مرجان ملاح افزود: بیشتر مجروحان نسبت به سرعت بالای راننده در حین رانندگی معترض بودند و احتمالا همین سرعت زیاد منجر به واژگونی اتوبوس و سقوط به دره شده است.

این اتوبوس به همراه 32 سرنشین از همدان عازم بوشهر بوده است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول