اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های گازرسانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تخصیص 33 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی برای گازرسانی به مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی صبح امروز در جلسه مشترک با فرماندار و برخی بخشداران مرکزی خلخال اظهار داشت: این اعتبار اختصاص یافته تمام حوزه‌های گازرسانی به صنایع بزرگ، کارخانجات، شهرها و روستاها را شامل می‌شود.

این مسئول افزود: این اعتبار از منابع داخلی شرکت گاز استان تامین شده و 6 میلیارد نیز وام‌ برای ادامه فعالیت و اجرای پروژه اخذ شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر‌ در استان اردبیل 330 روستا ‌گاز‌دار شده‌اند و در‌ 147 روستا پروژه گازرسانی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ابراز داشت: در شهرستان خلخال نیز 18 روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و پروژه‌های گازرسانی به 13 روستا نیز در حال اجراست.

خدایی تصریح کرد: مطالعات گازرسانی به 9 روستا در بخش مرکزی و خورش رستم شهرستان خلخال نیز آغاز شده ‌و در ماه‌های آینده ‌برای اجرای عملیات به پیمانکار واگذار خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: تا پایان آبان ماه سال جاری برای گازرسانی به 9 روستای خلخال پیمانکار انتخاب می‌شود و در ایام دهه فجر نیز گازرسانی به روستاهای شال، دیز، لرد و میان‌رودان آغاز خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت‌ گاز استان اردبیل بیان داشت: گازرسانی به روستا‌های ترزنق، یلوجه و ترک  در بخش مرکزی خلخال در آخر مهر ماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خدایی در پایان سخنان خود مشکل اصلی گازرسانی به روستاهای خلخال را دور بودن از خط لوله انتقال گاز عنوان کرد و گفت:  کوهستانی، صعب‌العبور بودن و پراکندگی روستا‌ها در شهرستان خلخال سبب شده تا روند گازرسانی به روستا‌ها‌ به کندی انجام شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول