اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

مسابقات طرح "مهندسین فردا" در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: هفتم مهرماه امسالع فنی و حرفه‌ای اصفهان مسابقات طرح "مهندسین فردا" را برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌کند.

مسابقات طرح "مهندسین فردا" در اصفهان برگزار می‌شود

محمد علی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای استان درصدد افزایش توانمندی‌های مهارتی به تمام افراد است، اظهار کرد: در حال حاضر مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در راستای تحقق این هدف مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کنند.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی مجموعه فنی و حرفه‌ای استان در ایام تابستان امسال اشاره کرد و افزود: این اداره با همکاری کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان طرح "مهندسین فردا" را برای دانش‌آموزان موجود در سطح استان در ایام تابستان امسال برگزار کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: هفتم مهرماه امسال فنی و حرفه‌ای اصفهان مسابقات طرح "مهندسین فردا" را برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به شرکت‌کنندگان در طرح مهندسان فردا اضافه کرد: در اجرای این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمائی و متوسطه با ثبت‌نام از طریق آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شرکت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها سبب افزایش توانمندی‌های مهارتی دانش‌آموزان می‌شود، تاکید کرد: دانش‌آموزان  با شرکت در طرح "مهندسین فردا" در رشته‌های مختلفی اعم از رباتیک، سازه‌های ماکارونی، ربات مسیر‌یاب، ربات جنگجو، انیمیشن‌سازی مهارت‌های لازم را فرا گرفته‌اند و فردا با شرکت در مسابقات این طرح به ارزیابی مهارت‌های خود با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول