اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار حماس مبنی بر نقشه صهیونیست‌ها برای تشدید حملات علیه نوار غزه

خبرگزاری فارس: سخنگوی حماس هشدار داد: مقامات رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن بهانه‌ای دیگر در تشدید حملات خود علیه نوار غزه به دروغ‌پردازی مشغولند.

هشدار حماس مبنی بر نقشه صهیونیست‌ها برای تشدید حملات علیه نوار غزه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «معا»، صلاح البردویل، سخنگوی رسمی حماس خبر پایگاه صهیونیستی دبکا درباره سفر محمود الزهار از رهبران حماس به تهران برای هماهنگی مواضع تهران-غزه در قبال جنگ احتمالی اسرائیل علیه ایران را رد کرد.

وی تاکید کرد: این دروغ‌ها ساخته و پرداخته موساد است که می‌خواهد فضا و افکار عمومی را برای تجاوز بیشتر به نوار غزه فراهم کند و توجیهی برای هدف قرار دادن رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی داشته باشد.

البردویل گفت: با وجود اینکه دشمن اسرائیلی برای تشدید حملات خود به غزه به بهانه‌ای نیاز ندارد اما اینچنین دروغ‌هایی ماموریت تجاوزگرانه وی را تسهیل می‌کند تا اوضاع منطقه را با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به هم بزند.

سخنگوی حماس هشدار داد: دشمن اسرائیلی منطقه و جهان را به سوی جنگی که عواقب آن نامعلوم خواهد بود سوق می‌دهد و جامعه بین المللی بهای سنگین آن را خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اظهارات تحریک آمیز اخیر رهبران سیاسی و نظامی صهیونیست، مانورها و آموزش‌های نظامی نیروهای ارتش این رژیم، از جامعه جهانی خواست برای ممانعت از عملی شدن مقاصد خصمانه صهیونیست‌ها موضع مناسب را اتخاذ کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول