اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید

خادمان آستان قدس رضوی وارد میناب شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه کرامت و تحت عنوان جشن‌های زیر سایه خورشید، دقایقی پیش خدام آستان قدس رضوی وارد میناب شدند.

خادمان آستان قدس رضوی وارد میناب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بعد از ظهر امروز در حاشیه ورود این هیئت به این میناب، هدف از سفر خادمان امام هشتم شیعیان به استان‌ها را انتقال فرهنگ رضوی و آشنایی مردم با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) به ویژه هشتمین پیشوای شیعیان حضرت امام رضا(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: مردمی بودن جشن‌های رضوی از مهم‌ترین شاخصه‌های این جشن‌هاست.

ابراهیم زاکری افزود: حضور کاروان‌های خدام حرم امام رضا(ع) و برپایی جشن‌های مردمی معنوی زیر سایه خورشید سبب نورانیت فضای مناطق می‌شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: کاروان خدام امام هشتم در بدو ورود پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در میدان استقلال و در اجتماع با شکوه مردمی تحت عنوان "محبان نبوی" شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء و برپایی جشن ویژه"زیرسایه خورشید" و به اهتزاز در آمدن پرچم متبرک آستان قدس رضوی در مهدیه هیئت رزمندگان از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور کاروان خدام ثامن‌الحجج برگزار می‌شود.

زاکری همچنین اظهار داشت: عیادت از بیماران بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه‌های سفر خادمان حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به شهرستان میناب است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول