اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی دیلی میرور نشان داد

نیمی از انگلیسی‌ها خواستار خروج فوری نظامیان از افغانستان هستند

خبرگزاری فارس: روزنامه انگلیسی «دیلی‌میرور» اخیرا نظرسنجی را انجام داده که نشان می‌دهد بیش از نیمی از انگلیسی‌ها خواستار خروج فوری نیروها از افغانستان هستند.

نیمی از انگلیسی‌ها خواستار خروج فوری نظامیان از افغانستان هستند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه دیلی‌میرور، نظرسنجی که اخیرا این روزنامه انجام داده، نشان می‌دهد که اکثر انگلیسی‌ها مخالف ادامه حضور نیروهای این کشور در افغانستان هستند.

از هر 5 انگلیسی، 4 نفر از آن‌ها بر این عقیده‌اند که جنگی انگلیس در افغانستان درگیر آن است، بی‌دلیل بوده و ارزش صرف میلیاردها پوندی را که از یازده سال قبل تاکنون در این جنگ هزینه شده، نداشته است.

همچنین 52درصد انگلیسی‌ها از «دیوید کامرون» نخست‌وزیر این کشور می‌خواهند تا طرح خود برای خروج نیروها در سال 2015 را کنار گذاشته و همین امروز سربازان انگلیسی را از افغانستان خارج کند.

حتی یک سوم انگلیسی‌ها بیم آن را دارند که تصمیم کامرون مبنی بر عدم خروج نیروها از افغانستان، به معنی این باشد که وی بازیچه دست طالبان است و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا در این مدت سربازان بیشتری را بکشند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که تنها 10درصد انگلیسی‌ها فکر می‌کنند که جنگ افغانستان ارزش صرف هزینه‌ها و جان‌های از دست رفته را داشته است.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول