اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان:

امروز دشمنان در یک کارزار نرم وارد جنگ با ایران شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز دشمنان درصدد جنگ نظامی علیه ایران نیستند و در حال حاضر دشمنان در یک کارزار نرم وارد جنگ با ایران شده‌اند.

امروز دشمنان در یک کارزار نرم وارد جنگ با ایران شده‌اند

محمدرضا رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یاد‌آور حماسه‌های ایثار و رشادت رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است، اظهار کرد: با تکریم و گرامیداشت این هفته نوعی فرهنگ‌سازی در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های امروزی سبب تقویت باور‌های اعتقادی جوانان می‌شود، افزود: همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس متذکر می‌شویم که این انقلاب و نظام به دنبال خون‌بهای شهدای این مرز و بوم به دست آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز سبب می‌شود که در صورتی که حادثه‌ای در کشور به وقوع بپیوندد، نسل امروز ما بیشتر از نسل‌های گذشته به دفاع از انقلاب و آرمان‌های اسلامی در صحنه حاضر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس ایران در هشت سال جنگ تحمیلی پیام‌های بسیاری را به دنبال داشته است، ادامه داد: اگر ملتی به دنبال استقلال و آزادی است باید ایثار و خودگذشتگی را محور حرکت‌های خود در صحنه جامعه قرار بدهد.

رجایی با اشاره به اینکه دفاع مقدس بیانگر این است که ملت ایران نباید زیر سلطه کشور‌های اشغالگر زندگی کنند، تاکید کرد: دفاع مقدس این پیام را دارد که اتحاد و همبستگی ملت ایران اگر چه با مشت‌های خالی باشند همچون سد محکمی در مقابل استکبارگران است.

وی با بیان اینکه اگر چه هشت سال جنگ تحمیلی ایران یک جنگ فیزیکی بوده است اما پشت تهاجم و دشمنی‌های دشمنان ایران یک جنگ اعتقادی وجود داشته، اضافه کرد: دشمنان ایران همچنان با اسلام و نظام مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه مخالف هستند و درصدد براندازی اسلام و نظام جمهوری اسلام هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان اصفهان با اشاره به اینکه با شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران دشمنی‌های دشمنان نیز هر روز بیشتر از گذشته می‌شود، گفت: اما دشمنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس به پیروزی نرسیدند و امروز دشمنان در یک کارزار نرم وارد جنگ با ایران شده‌اند.

وی اظهار کرد: اما تاکنون با بصیرت و آگاهی موجود در سراسر ایران هیچ یک از اهداف دشمنان در جنگ فرهنگی به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول