اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دورود:

مشکلات مالی تیم گهر به زودی حل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار دورود گفت: به زودی مشکلات مالی تیم فوتبال گهر دورود حل می‌شود.

مشکلات مالی تیم گهر به زودی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرنگ دالوند ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات تیم گهر در استانداری لرستان در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح بهسازی ورزشگاه دورود گفت: عملیات خاکبرداری با حجم بسیار بالا و زیرسازی بنای کار به پایان رسیده و تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز مجموعه هزینه شده است.

وی افزود: در همین ارتباط کار ساخت 84 ستون پایه‌های سکوی ورزشگاه نیز تمام شده و این ستون‌ها در این هفته به طور کامل نصب می‌شوند.

شهردار دورود اظهار داشت: حداکثر تا 45 روزه آینده ستون‌ها، سقف، دیوارها، سرویس‌های بهداشتی، مجموعه ورودی، گیت‌های کنترل و دیگر بخش‌های ورزشگاه آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی در خصوص رفع مشکلات مالی تیم و تعهدات بازیکنان نیز گفت: شهرداری دورود به عنوان مالک تیم در این زمینه همه تلاش خود را به کار بسته و به زودی شرایط ایده آلی در تیم گهر حاکم می‌شود.

دالوند یادآور شد: به دلیل افزایش هزینه‌های تجهیز و بهسازی ورزشگاه دورود، تیم با مشکلاتی مواجه شده که با رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده به زودی علاوه بر آماده‌سازی ورزشگاه، مشکلات مالی تیم هم برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی مدیریت و هدایت تیم به صورت همزمان با آماده‌سازی ورزشگاه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و موجب کندی روند کار می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شرایط مناسبی برای مدیریت تیم و اجرای طرح‌های بهسازی ورزشگاه ایجاد شده است.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول