اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌و‌گو با فارس:

خاتمی شریک فتنه است/جریان انحرافی به دنبال خرید رای

خبرگزاری فارس: عضو سابق مجمع روحانیون مبارز درباره بازگشت خاتمی به عرصه سیاسی کشور گفت: خاتمی با سکوت خود شریک و حامی فتنه شد و از نگاه مردم فتنه‌گران مردود و منفورند.

خاتمی شریک فتنه است/جریان انحرافی به دنبال خرید رای

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی عضو سابق مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره بازگشت بدون هزینه اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی کشور اظهار داشت: اگر مسئولان هم بپذیرند که اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی کشور بازگردند قطعاًّ مردم نخواهند پذیرفت چراکه ماهیت آنها برملا شده و از نگاه مردم فتنه‌گران مردود و منفورند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه حتی اگر اصلاح‌طلبان توبه کنند مردم آنها را نمی‌بخشند و نمی‌توانند به آنها اعتماد کنند یادآور شد: در مقطعی که ملت ما یکپارچه مقابل فتنه 88 ایستاد آنها صف خود را از مردم جدا کرده و عملکرد منفی داشتند و دست به کارشکنی علیه نظام زدند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلبی در حال حاضر یک جریان بی‌اعتبار و بی‌آبروست که دست و پا زدن آن نیز هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی درباره بازگشت خاتمی به عرصه سیاسی کشور گفت: او با سکوت خود از فتنه حمایت کرد هر چند که حوادث به تدریج مشخص شد، از این رو آنها در فتنه شریک هستند و خاتمی و موسوی خوئینی‌ها از نظر مردم زیر سؤال‌اند.

* اصلاح‌طلبان بوی انتخابات به مشام‌شان خورده انقلابی شده‌اند

حجت‌الاسلام روحانی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان با این مواضع راه به جایی نمی‌برند تصریح کرد: آنها به محض اینکه بوی انتخابات به مشامشان رسیده انقلابی شده و فرصت را غنیمت شمرده‌اند در حالی که این موضوع از چشم مردم پنهان نمی‌ماند و در واقع آنها به این سادگی نمی‌توانند خود را تبرئه کنند.

وی در ادامه به خطرات جریان انحرافی اشاره کرد و افزود: جریان انحرافی تلاش دارد با توطئه‌ و نیرنگ قدرتی را که به دست آورده حفظ کند در حالی‌که تلاش آنها نیز بی‌فایده خواهد بود.

حجت‌الاسلام روحانی با تأکید بر اینکه جریان انحرافی نمی‌تواند در میان مردم نفوذ کند، چرا که ماهیت آنها روشن شده است به برخی حیف و میل‌های بیت‌المال از سوی این جریان اشاره کرد و گفت: آنها سعی دارند رأی مردم را بخرند و اعتبار کسب کنند اما باید بدانند که مردم مانند پیش از 28 مرداد با پول، هیاهو و هوچی‌گری فریب نمی‌خورند.

عضو سابق مجمع روحانیون مبارز با اشاره به مشکل‌تراشی‌ اقتصادی در زمینه تورم، گرانی و فضای کاذبی که به وجود آمده است ادامه داد: مردم توطئه‌های سخت‌تر از این را نیز خنثی کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول