اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

مراحل قانونی شهرستان شدن فین به اتمام رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: مراحل قانونی شهرستان شدن بخش فین با پیگیری‌های مسئولان استانی طی شده است.

مراحل قانونی شهرستان شدن فین به اتمام رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی در دیدار با جمعی از مدیران، مسئولان و معتمدان شهر فین با فرخنده خواندن تقارن دهه کرامت با هفته دفاع مقدس این ایام را خاطره‌انگیز خواند و اظهار داشت: سربلندی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون آنانی است که پروانه‌وار سوختند و جان را در راه خداوند و عشق به ایران اسلامی فدا کردند.

وی منطقه فین را یک شاخص و الگوی فرهنگی در استان معرفی کرد و اظهار داشت: هر گاه از فرهنگ و تمدن یاد می‌کنید نام و آوازه فین و مردم آن می‌درخشد مردان و زنان با فرهنگی که سهم بزرگی در ارتقای دانش و فرهنگ در استان هرمزگان داشته‌اند.

فرماندار بندرعباس با دشوار خواندن مسئولیت امانتداری و خدمتگزاری مردم خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین رسالت مدیران است و باید از فرصت خدمتگزاری به نحو احسن استفاده کنیم و در مدت مسئولیت بیشترین تلاش و توان خود را برای ارتقا و پیشرفت استان و شهرستان خود انجام دهیم.

وی تصریح کرد: هنر مدیریت تخصیص منابع محدود به خواسته‌های نامحدود بر پایه برنامه‌ریزی و استراتژی مدون و صحیح است و کمبودها و عدم منابع مالی نباید در عملی شدن برنامه‌های دولت خللی ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس گفت: منطقه فین قابلیت ارتقا به شهرستان شدن را داراست و با حضور استاندار سختکوش و جدی هرمزگان این طرح مراحل قانونی خود را طی کرده است.

مرادی توسعه کشاورزی را کلید طلایی پیشرفت هرمزگان دانست و خاطرنشان کرد: برای هر کاری باید برنامه مدون و اصولی طراحی شود مکانیزمی که در آن نقاط ضعف و قوت به درستی احصا شده باشد و با نیروی انسانی ماهر و مدیریت مبتنی بر عقلانیت ذهنیت‌های ایده‌آل را به عینیت‌های واقعی و ملموس تبدیل کنیم.

فرماندار بندرعباس مطالبه‌گری را حق مسلم تمامی افراد دانست و خواهان تعامل بیشتر مسئولان و مردم در خصوص حل مشکلات شد.

در پایان تنی چند از معتمدان بخش فین به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول