اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار فردوس خبر داد

تصویب 795 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس از مصوب شدن مبلغ 795 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‌های آبرسانی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تصویب 795 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی فردوس

نوید عبدالهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: طی سال گذشته برای اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان فردوس مبلغ یک‌میلیارد و 720 میلیون تومان اعتبار مصوب شد که از این میزان مبلغ یک‌میلیارد و 432 میلیون تومان نیز اختصاص یافت.

وی ادامه داد: میزان اختصاص اعتبار در سال گذشته به امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان 83 درصد بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس با بیان اینکه از اعتبارات سال مالی گذشته برای هفته دولت امسال 13 پروژه آبرسانی در این شهرستان آماده‌سازی و افتتاح شده است، تصریح کرد: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری حدود یک‌میلیارد و 208 میلیون تومان هزینه شده است.

عبدالهی افزود: با اجرای 13 پروژه آبرسانی در فردوس طی هفته دولت حدود یک‌هزار و 929 خانوار روستایی از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان فردوس 3 هزار و 205 خانوار مشترک آب و فاضلاب روستایی هستند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس از تصویب مبلغ 795 میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در فردوس طی سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان 365 میلیون تومان از محل تملک و دارایی و 430 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 12 بحران مصوب شده است.

عبدالهی یادآور شد: از محل اعتبارات سال مالی جاری اجرای پروژه در پنج مجتمع آبرسانی فردوس را پیشنهاد دادیم و مبلغ 210 میلیون تومان از اعتبارات امسال را برای نگهداری و بازسازی شبکه‌ها هزینه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان 30 روستای بالای 20 خانوار دارد، تصریح کرد: تا‌کنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان به جز روستای چشمه‌خانم با 21 خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فردوس افزود: طی سال گذشته 300 تانکر آب آشامیدنی برای روستاهای فاقد آب حمل شد که در این زمینه اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول