اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون چشم‌انداز مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ایران باید با مدیریت زمان و تحولات از تحریم‌ها عبور کند

خبرگزاری فارس: مسئول منطقه اصفهان در کمیته امور مناطق کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران باید با مدیریت زمان و تحولات صورت گرفته از تحریم‌ها عبور کند و تحریم‌ها را دور بزند.

ایران باید با مدیریت زمان و تحولات از تحریم‌ها عبور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان شریف اسدی ظهر امروز در کارگاه علمی ـ پژوهشی چشم‌انداز و آینده‌پژوهی ویژه نخبگان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سراسر کشور اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره و در تمام زمان‌ها در مقابل اقدامات و تجاوزات دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه همانطور که در هشت سال دفاع مقدس از مشکلات عبور کردیم و به پیروزی رسیدیم اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با سیاست‌های برنامه‌ریزی شده به تقویت اقتصاد کشور بپردازد.

مسئول منطقه اصفهان در کمیته امور مناطق کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در حال حاضر برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و توسعه کشور هر یک از استان‌های کشور به مناطق چندگانه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: براساس طبقه‌بندی صورت گرفته اصفهان به عنوان معین استان‌های چهار محال و بختیاری و یزد در این حوزه تلقی می‌شود.

اسدی تأکید کرد: ایران باید با مدیریت زمان و تحولات صورت گرفته از تحریم‌های دشمنان با پیروزی عبور کند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان باید دغدغه کشور را داشته باشند افزود: همچنین این افراد باید با فعالیت در حوزه‌های مختلف کشور تمام تحولات کشور را در مسیر توسعه مدیریت کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول