اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

واکنش به اظهارات خاتمی/مدیرکل سیاسی دفتر رییس جمهور:

دشمن از طریق برخی افراد آمارهای دولت را زیر سئوال می‌برد

خبرگزاری فارس:مجید امیدی شهرکی با بیان اینکه دشمن از طریق برخی افراد داخل کشور آمارهای دولت را زیر سوال می‌برد، اظهار داشت: این هجمه ها به این دلیل است که نشان دهند فشارهای موجود کشورهای خارجی موثر واقع شده است.

دشمن از طریق برخی افراد آمارهای دولت را زیر سئوال می‌برد

مجید امیدی شهرکی ، مدیر کل امور سیاسی دفتر رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره به برخی سخنان درخصوص تشکیک درباره آمار اشتغال و رشد اقتصادی کشور گفت: این سخنان فقط نشانه بی توجهی به زحمات دولت در خصوص تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

وی افزود: امروز دولت حتی در سال آخر با تمام توان برای سازندگی هر چه بیشتر کشور تلاش می کند و این در حالی است که برخی در سال های آخر دولت را رها کرده بودند، اما امروز و در این دولت ما خلاف این قضیه را شاهد هستیم.

مدیر کل امور سیاسی دفتر رییس جمهور ادامه داد: در صورتی که فشارهای فراوان قدرت های استکباری در تحریم همه جانبه کشور درکار نبود، به طور حتم دولت به توفیقات فراوانی دست می یافت.

امیدی گفت: متاسفانه ما شاهد این هستیم که استکبار جهانی از طریق برخی شخصیت ها به دنبال زیر سئوال بردن اقدامات دولت در بین خواص است .

وی افزود: در حقیقت دشمن از طریق برخی افراد داخل کشور آمارهای دولت را زیر سوال می‌برند تا فشارهای موجود کشورهای خارجی را موثر جلوه دهند.

مدیر کل امور سیاسی دفتر رییس جمهور در پایان تاکید کرد:چنین سخنانی هچ تاثیری در اراده دولت برای خدمت به مردم ندارد.

گفتنی است سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق روز گذشته، در سخنانی اظهار داشته است: ما با رشد صنعتی 14 درصدی و رشد کشاورزی 11 درصدی و رشد بالای سرمایه گذاری توانستیم 600 هزار شغل ایجاد کنیم. اما الان چطور ممکن است رشد اقتصادی زیر 2 درصد باشد اما 2 میلیون شغل ایجاد شود؟! مگر اینکه معجزه شود. اما الان با این همه درآمد، تورم بالا می‌رود و بیکاری زیاد شده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول