اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی در همایش ظهور عنوان کرد

وجود 2500 هزار فرقه انحرافی در دایرة‌المعارف دنیا

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیش از 2 هزار و 500 فرقه انحرافی و فکری در دایرة‌المعارف دنیا به ثبت رسیده که قصد زیر سئوال بردن دین اسلام را دارند.

وجود 2500 هزار فرقه انحرافی در دایرة‌المعارف دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در همایش حضور ویژه مدارس علمیه خواهران استان مازندران در مجتمع فرهنگی و هنری اهل البیت ساری اظهار داشت: علوم به دو دسته آسمانی و زمینی تقسیم می‌شود و تفاوت این علوم در این است که علوم زمینی خطاپذیر است در حالی که علوم آسمان و الهی خطاناپذیر نیست.

این مسئول با بیان اینکه علم حوزه، علم انبیایی و الهی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال علوم آسمانی هستند باید با این دانش سنخیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید ایثار کنیم تا طلاب، علوم زهرایی و انبیایی را یاد بگیرند و این علوم را به دیگران انتقال دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مبارزه با جور و ستم و جهل و نادانی سرلوحه اهداف و رسالت انبیا بوده است، ابراز داشت: راه انبیا تعلیم و تزکیه مردم جامعه است.

طبرسی با تاکید بر اینکه طلاب باید به تزکیه نفس بپردازند، گفت: چرا که علم بدون تزکیه فایده ندارد و طلاب باید به بحث ترکیه نفس توجه ویژه‌ای کنند.

وی راهپیمایی روز گذشته در پی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را بسیار کم‌سابقه عنوان کرد و افزود: مردم حضور پرشوری در این راهپیمایی داشتند که بسیار بی‌سابقه و کم‌نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه تصریح کرد: طلاب باید نیت خود را پاک کنند.

این مسئول بزرگ‌ترین خدمت مدارس و حوزه‌های علمیه را مبارزه علیه تهاجم فرهنگی دانست و یادآور شد: در مازندران حدود 4 هزار طلبه خواهر داریم که از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

طبرسی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار فرقه انحرافی و فکری در دنیا خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 500 فرقه انحرافی و فکری در دایرة‌المعارف دنیا به ثبت رسیده است که قصد زیر سئوال بردن دین اسلام را دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار طلبه مشغول به تحصیل داریم و 2 هزار فارغ التحصیل طلبه هستند و 400 طلبه هم به تازگی وارد حوزه‌های علمیه شده‌اند.

این مسئول با اشاره به رشد حوزه‌های علمیه بعد از انقلاب اسلامی در مازندران اذعان داشت: باید بانوان طلبه به عنوان سربازان حضرت زهرا (س) ارزش‌های زهرایی را حفظ کنند و عمل و منش آنان برای افراد الگو باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم مدارس علمیه خواهران منطقه پنج مازندران و گلستان افتتاح شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول