اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

دوران یکه‌تازی استکبار جهانی به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باید بدانند که زمان یکه‌تازی آن‌ها در جهان به پایان رسیده و به زودی نابود می‌شوند.

دوران یکه‌تازی استکبار جهانی به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امام‌قلی جعفری بعدازظهر امروز در پایان راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی در اعتراض به فیلم موهن توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: مسلمانان ایران و جهان تحمل چنین توهین‌هایی را ندارند و با غیرتی که در خونشان می‌جوشد تا آخرین نفس انتقام این بی‌حرمتی را از استکبار جهانی می‌گیرند.

وی افزود: همه انبیای الهی از جانب خدا به میان مردم فرستاده شده‌اند و قابل احترام و ارزش هستند اما در این میان خاتم پیامبران، حضرت محمد(ص) از درجه و ارزش بیشتری برخوردار است.

جعفری با بیان اینکه حضرت محمد(ص)، بالاترین فرد عالم وجود است، تصریح کرد: خداوند پیامبر اکرم(ص) را بعد از همه پیامبران فرستاد و بعد از او پیامبر دیگری مبعوث نکرد پس برهمین اساس از درجه بالایی نسبت به دیگر پیامبران برخوردار است که این امر از نگاه بسیاری از افراد مغفول مانده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، حکم توهین به پیامبر اکرم اسلام(ص) را قتل دانست و گفت: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) حکم قتل سلمان رشدی را اعلام کرد، در حال حاضر نیز حکم کسانی که به ساحت مقدس پیامبر(ص) توهین کرده‌اند قتل است.

جعفری ادامه داد: بعد از عمل جنایتکارانه سلمان رشدی و کاریکاتوریست منحوس بلژیکی نوبت به ساخت فیلم موهن رسیده است این در حالی است که بانیان این عمل زشت باید بدانند که جواب این کار خود را به شدیدترین نحو می‌بینند.

وی با بیان اینکه دنیای اسلام بعد از این جنایت به شدت ملتهب شده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باید بدانند که زمان یکه‌تازی آن‌ها در جهان به پایان رسیده و به زودی نابود می‌شوند.

جعفری با اشاره به بیداری اسلامی در دنیا، افزود: جهان اسلام بیدار شده و به زودی این بیداری به همه کشورهای جهان سرایت کرده و این امر نابودی استکبار جهانی را فراهم می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته تا حدودی ناشی از شکاف و تعارض بین آمریکا و اسرائیل است که در نهایت این کار زشت آن‌ها ریشه هر دو را می‎سازند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول